ورزشی

تمجید فابیو کاپلو از عملکرد دروسی در رم

سرمربی پیشین رم، پس از پیروزی جالوروسی مقابل میلان در سن سیرو، دانیله دروسی را تحسین کرد.

به گزارش مجله خانواده، رم در اولین دیدار یک چهارم نهایی لیگ اروپا توانست میلان را در سن سیرو با یک گل شکست دهد و بعد از ۶ سال در این ورزشگاه موفق به شکست روسونری شود.

فابیو کاپلو در مصاحبه با گاتزتادلواسپورت به تمجید از دانیله دروسی پرداخت و نقش او را در موفقیت‌های رم برجسته کرد.

کاپلو گفت: دروسی یک فوتبالیست با هوش و با نظم بود و من تعجب نمی‌کنم که امروز او این نتایج را به عنوان سرمربی کسب می‌کند. بیش از هر چیز از عمل‌گرایی او در رم خوشم آمده است.  بازیکنان رم خیلی متمرکز بودند و حق‌شان برابر میلان پیروزی بود.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: می‌توانید ببینید که دروسی علاوه بر این که از نظر تاکتیکی بسیار باهوش است، خیلی هم مطالعه می‌کند. می‌توان گفت که او دقیقاً می‌دانست چگونه با میلان روبه‌رو شود چون به دقت میلان را تحلیل کرده بود. 

رم به دنبال رسیدن به لیگ قهرمانان اروپاست و اکنون سه امتیاز با تیم بولونیای رده‌چهارمی فاصله دارد و با توجه به این که یک دیدار رودررو با این تیم در ورزشگاه المپیکو دارد، از بخت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار است.

شاگردان دروسی باید فردا یک‌شنبه در سری آ به مصاف اودینزه بروند. 

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا