ورزشی

به این تیم امیدوار باشید

مجله خانواده/ کارمان گادوین منشایر مهاجم برنزی رفسنجان که این روزها در لیگ برتر فوتبال ایران 8 گل به ثمر می رساند در گفت و گو با خبر ورزشی استقلال قبل از جنگ گفت: استقلال برای ما گل های زیادی می زند. اتفاق افتاد

مس رفسنجان در آزادی استقلال را شکست نداد اما شاگردان فرهاد مجیدی گل های زیادی از مسی دریافت کردند. این نشان می دهد که مسی تحت هیچ شرایطی بازی هجومی را رها نمی کند زیرا کادر فنی این تیم خوب بازی کردن را بلد است. تیم هایی مثل استقلال که از مهاجمان خارجی نسبتا خوب استفاده می کنند اشتباه می کنند. تاکتیک هایی که ما دیده ایم کمتر از نسخه مسی 1400-1401 است.

پاس پشت دفاع تاندون آشیل در دیدار مقابل استقلال

با نگاهی کامل به دیدار رفسنجان و استقلال، ضعف های آشکار این تیم در بخش های مختلف مسابقه به خصوص در دقایق ابتدایی مشخص خواهد شد. رودی زستند به دو مهاجم توانایی تمام کردن بالایی داد. اتفاقی که در نهایت رخ داد عیب زن بود که بلافاصله با اشتباه بازیکن برنزی استقلال و اعلام پنالتی به سود استقلال توسط داور، گل اول را دریافت کرد اما در صورت رفع نشدن این مشکل در ادامه او می تواند برای تیم نارنجی بازی کند. رفسنجانی گران می شود و این تیم از جایگاه فعلی سقوط می کند.

اتحاد تیم رمز موفقیت است

برنز رفسنجان بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد و تیم تهرانی را در رفسنجان خالی گذاشت اما با اتحاد و همکاری نارنجی پوشان در دقایق پایانی مسابقه که اگر از همان ابتدا این اتفاق می افتاد احتمالا محمد راویر. شاگردان وی این دیدار را با پیروزی به پایان رساندند اما با تکرار این اتفاق در دیدار بعدی به خصوص در نیم فصل دوم شاگردان راویر در پایان فصل می توانید رتبه خوبی را متصور شوید.

نوسی سفیانی ستاره برنز رفسنجان در بازی استقلال

او سه گل داد که دو گل از روی نقطه پنالتی به سمت دروازه برنز شلیک شد. همانطور که می دانید دروازه بان ها نمی توانند صد در صد به خاطر اجازه ندادن ضربه پنالتی سرزنش کنند. در این مسابقه مسی برای محافظت از دروازه وجود نداشت. در واقع شکست مس رفسنجان از شاگردان فرهاد مجیدی از این هم سنگین تر بود. همین روند ممکن است ادامه یابد. با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر در دیدار مقابل عراق حضور داشت، حداقل این فرصت را داشت که به تیم ملی برسد. در 28 فوریه، دروازه بان لژیونر در قرآن است. قاره اروپا این فرصت را به او داد تا در بازی بعدی تیم ملی برای تیم ملی به میدان برود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا