بریمانلو: حضورم در کوراش برای بعضی‌ها قابل هضم نیست

خودرو

محمد محمدی بالی مانلو دارنده دو مدال برنز قهرمانی جهان باکو و جودو بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به دلیل تعلیق فعالیت های ورزشی بین المللی قرار است در بازی های آسیایی 2022 هانگجو حضور یابد. هنرهای رزمی کراش با تکذیب خبر عدم حضور وی در مامور ناد (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران) برای انجام تست دوپینگ مدتی از ارتش خارج شد. این برای نمونه گیری دوپینگ نادو نبود. دوم اینکه با اجازه سرمربی تیم ملی چند روز قبل از تست بچه ها با اجازه سرمربی کیف را بستم و به بجنورد آمدم. فکر نمی کنم اندازه من در جودو و تصادف به اندازه ورزشکاری باشد که سال ها برای تیم ملی دوپینگ بوده است. هم داخلی و هم خارج از کشور. البته من می دانم که این شایعات از کجا آمده و چه کسی با من صحبت کرده است. مطمئناً، حضور من در تصادف برای برخی از وزنه‌ها به پایان رسیده است. چنین دروغی ثابت می‌کند که می‌ترسند من با تیم ملی تصادف جابجا شوم.» به همین بهانه با توجه به حساسیت و خاص بودن مشکل، با ملی‌پوش فعلی تیم ملی سانحه‌مان صحبت کردیم و رضا مهنایی سرمربی این تیم و آنها.

ماشین من از صخره 80 متری به سمت دره رفت!

محمد محمدی بالیمانرو می گوید خداوند به او، خانواده و جوانی اش رحم می کند زیرا حادثه هولناکی که در راه بازگشت به خانه برایش رخ داد، پرونده زندگی او را بسته است. ماشین، لحظه ای پشت فرمان ماشین خوابم برد و در عرض چند صد ثانیه تبدیل به کابوس وحشتناکی شد که شاید جانم را فدای من کند. وقتی در این تصادف چشمانم را باز کردم، دیدم خودرو به سمت صخره ها و دره ها سر می خورد. فکر می کردم عمق دره حدود 80 یا 90 متر است. تنها چیزی که به ذهنم رسید پرت کردن خودم از ماشین بود. .. .. اتفاقاً همین کار را کردم و بلافاصله از ماشین بیرون پریدم. البته این تصادف عجیب و هولناک به سر، دست، پا و بدنم آسیب زد، اما خوشبختانه جراحات جدی و جبران ناپذیری وجود نداشت که قابل درمان نباشد. خدا را شکر که هزاران بار دوباره به من جان داد، اگر دیر واکنش نشان می دادم، کارم را تمام می کردم و به ته دره می رفتم.

بریمن لو ادامه می دهد. “وقتی اردوی تصادف شروع شد، نظر مربی تیم ملی را هم داشتم که با بچه ها تمرین کنم. البته نام من هنوز به طور رسمی در لیست تیم ملی تصادفات است. می دانستم وجود ندارد، اما باید کاری انجام دهم. برای این قضیه از سرمربی تیم ملی اجازه گرفتم تا به بجنورد برگردم تا ماشینم را از دره بیرون بکشم و ببینم با بقیه ماشین چه کنم.منایی سرمربی تیم ملی شاهد بود که بچه های تیم ملی سانحه از تست دوپینگ بی خبر بودند، در مسابقات و تورنمنت های مختلف چه در داخل و چه در خارج از ایران، فکر نمی کنم کسی به اندازه من در جودو یا تصادف دوپینگ کرده باشد. نام من در لیست تیم‌های ملی تصادف در تست دوپینگ است، مثل همیشه ابتدا ظاهر شدم و نماینده نادو مطمئن باشید که ما به شما خدمات ارائه خواهیم داد.

من دلیل این جاسوس ها را می دانم

دارنده مدال برنز جودوی جهانی و بازی های آسیایی تاکید می کند که می داند حضورش در تیم ملی کراش برای برخی هضم نمی شود. حضور در بازی‌های آسیایی شانگهای 2022 و حضور در سانحه نشان داد که حضور من برای برخی کاملا غیر قابل هضم است. وقتی به تصادف می‌رسم، این رفقا ممکن است با خودشان فکر کنند، بنابراین بریمان لو آمده است تا جای ما را مجانی بگیرد. اما خدا شاهد است، به هیچ وجه قصد من این نیست. باشد که ماهانی سرمربی تیم ملی کراش لیست نهایی اعزام به بازی های آسیایی را ببندد و با بهترین نفراتی که فکر می کند حق حضور در این رویداد را دارد برای من یک مسابقه انتخابی انجام دهد. افتخار ورزش ایران را بدست آورید. در نهایت هر کدام در هانگژو لباس تیم ملی پوشیدیم و یک سهمیه گرفتیم و شایسته خدمت به کاروان ورزشی ایران بودیم. اما حالا با شنیدن این خبر دروغ و حدیث دروغ که برای من طراحی شده، مطمئنم دلم برای جای کسی تنگ شده که خیلی ترسو داره اینجا تو کرش باهام حساب باز میکنه… در اینجا و از طریق رسانه شما اعلام می کنم که عزیزان مسئول ستاد مبارزه با دوپینگ ایران یا آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (WADA) به آن نیاز دارند و در هر زمان و مکان به آن نیاز دارند. برای شرکت در آزمون. دوپینگ “

سرمربی تیم ملی کراش: نام بریمن لو اصلا در لیست نادو نبود

رضا همنایی سرمربی تیم ملی کراش خبر عجیب اعلام شده مبنی بر خودداری محمد بریمانلو از تست دوپینگ ناد را برجسته می کند. بنابراین من یک لیست تهیه کردم و با همان شخص از آن نمونه گرفتم. حتی در این لیست، بریمانلو نیز به تازگی اضافه شده است، بنابراین نامی برای تست وجود ندارد. بنابراین 0 تا 100 در این داستان غیر واقعی است و درست نیست. دوم اینکه می دانستم چه اتفاقی برای محمد افتاده است، او را به بجنورد فرستادم و ماشینش را از دره بیرون کشیدم. من اهل آن منطقه هستم و دلم برای جغرافیای محلی که برای بریمانلو اتفاق افتاد، تنگ شده است. خدا بر محمد رحمت کند. این خودرو به دره ای عمیق به عمق حداقل 80 تا 100 متر پرتاب شد و زنده ماندن از این تصادف هولناک مانند معجزه ای بود که خداوند برای این ملی پوش انجام داده بود. “این اخبار و شایعات را باور نکنید. حضور محمد بالیمانرو در اردوی تیم ملی تصادف و عنوان و توانایی این ورزشکار باعث ایجاد چنین حاشیه های مخرب و کاذبی در اطراف او می شود. زیرا معتقدم ما در حال افزایش هستیم. این بار. “

بیشتر بخوانید:

تلمی در آستانه رکوردشکنی در پرسپولیس

پیکان ناسل هژاژ در پای پرسپولیسی ها!

دو غول ورزش جهان به دنبال چلسی!

253251

دکمه بازگشت به بالا