ورزشی

برنامه سفر تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درباره اردوی تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی فوتبال به زودی 15 آبان ماه تهران و بازیکنانش را با پرواز اختصاصی از تهران به بیروت ترک می کند. بنابراین کادر فنی تیم ملی 15 آبان ماه اسامی بازیکنان را اعلام می کند.

وی ادامه داد: لژیونر و بازیکنان شاغل در اروپا 16 آبان به تیم ملی بیروت می پیوندند و اولین بازی تیم ملی فوتبال 11 نوامبر در بیروت برگزار می شود. پس از این دیدار 21 نوامبر بیروت را به مقصد اردن ترک خواهیم کرد. همانطور که می دانید سوریه در اردن بازی خواهد کرد. بر این اساس دیدار ایران و سوریه 25 آبان در ورزشگاه ملک عبدالله اردن برگزار می شود.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران گفت: این دو بازی برای تیم ملی مهم است و از چهار بازی انجام شده تاکنون 10 امتیاز با توجه به جدول ایران، کره جنوبی و عراق کسب کرده است. سوریه و لبنان. «این تیم میزبان حریفان است و تیم به صورت فیزیکی با مبارزان بازی می کند، بنابراین بازی سختی است. با گذراندن این دو بازی راه را برای جام جهانی هموار می کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از وزیر ورزش جوانان گفت: باید از سجادی وزیر ورزش تشکر کنیم زیرا حضور آنها مایه دلگرمی بازیکنان است و اعلام کرده از تیم ملی فوتبال حمایت خواهد کرد. پیروزی چندان دور نیست. از همه عزیزان خواهشمندیم برای موفقیت تیم ملی ما را همراهی کنند تا خداوند به شادی صعود را جشن بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا