ورزشی

اعلام لیست ۲۵ نفره تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال 1401 ایران در چهار دوره جام واگنر، فدراسیون بین‌المللی والیبال 2022، مسابقات قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی شرکت خواهد کرد.

اولین اردوی این تیم از روز شنبه 20 فروردین ماه در فدراسیون والیبال آغاز شد و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی مردان ایران 25 ورزشکار را به این مرحله تمرینی دعوت کرد.

جواد کریمی، علی رمضانی، محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت پور، ابوالفضل قلی پور، محمدرضا موذن، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، پوریا یلی، بردیا سعادت، علی اصغر مجرد، امیرحسین حسین مُسْبَعَرَعْمُرْجَعْرِ مُجَعْرَعَر امیرحسن فرهادی، مرتضی شریفی، میثم صالحی و احسان دانش دوست به اولین اردوی آماده سازی تیم والیبال ایران دعوت شدند.

میهمانان دعوت شده باید خود را در روز شنبه 20 فروردین ماه در کمپ تیم ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران به امیر کوشکبال سرپرست تیم ملی معرفی کنند.

به گفته بهروز عطایی، این مرحله از اردوی تیم ملی با حضور 25 بازیکن برای همکاری با این تیم آغاز می شود و با توجه به حضور دو تیم در باشگاه مردان آسیا به اردو ملحق می شود و لیست بازیکنان جدید برای بازی ارائه خواهد شد. مسابقات قهرمانی در تهران برگزار شد. تیم ملی توسط سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد.

258 251

دکمه بازگشت به بالا