احتمال پیوستن لوکاکو به کونته در تاتنهام

به گزارش شفاف، روملو لوکاکو چند روزی است که در مصاحبه ای جنجالی با اسکای اسپورت ایتالیا در صدر اخبار رسانه های بریتانیا قرار دارد اما از توماس توکول و مدیران چلسی عصبانی است. مربی آلمانی آبی های لندن از مصاحبه با یک مهاجم بلژیکی ابراز نارضایتی کرد. او از وضعیت تیم ناراضی بود و گفت این مصاحبه هیاهوی بیهوده ای برای تیمش به پا کرده است.

توکول در پاسخ به مصاحبه ای روملو لوکاکو را برای بازی یکشنبه شب مقابل لیورپول در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس که با تساوی 2-2 به پایان رسید، در ترکیب چلسی قرار نداد. حالا شایعه شده است که یک مهاجم بلژیکی می تواند به آنتونیو کونته در تاتنهام بپیوندد. رومل در بخشی از همان مصاحبه گفت که هنوز با کونته در تماس است. یک مربی ایتالیایی چند روز پیش از احتمال پیوستن روملو به تاتنهام صحبت کرد و با وجود اینکه علاقه زیادی به لوکاکو دارد، حالا بازیکن چلسی است.

روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» گزارش داد. روملو لوکاکو 28 ساله که تابستان گذشته به چلسی بازگشت، به آنتونیو کونته در تاتنهام پیوست و به دلیل اتفاقات اخیر توانست زیر نظر مربی ایتالیایی به کار خود بازگردد. بر اساس این گزارش، مهاجمان سابق اینتل به دنبال جدایی زودهنگام از آبی‌های لندن هستند و این موضوع هر چقدر هم غیرمنتظره نباشد دور از انتظار نیست.

مهاجم سابق منچستریونایتد در تابستان 2019 به اینتر پیوست و در 2 فصل حضور در این باشگاه، 64 گل در 95 بازی به ثمر رساند و به نراتزوری کمک کرد 11 سال بعد قهرمان سری آ ایتالیا شود. با این حال، مهاجم بلژیکی پس از جدایی عنوان تاریخی اینتل و آنتونیو کونته، نراتزوری را ترک کرد و با قراردادی 5 ساله به ارزش 115 میلیون یورو به چلسی بازگشت.

لوکاکو که این فصل به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار به میدان برود، 18 بازی در چلسی انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا