ورزشی

اتفاقی که پرسپولیس با گل‌محمدی فراموش کرد/ فقط استقلال دردسر شد!

طبق این گزارش شفافتیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ جایگاه اصلی خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر ایران ، در ساختمان ماشین سازی تبریز برنده شده است و باعث می شود که کمتر از گذشته شود.

پرسپولیس که در فصول اخیر عادت به ایجاد رکورد مثبت کرده است ، تنها تیمی است که در صورت پیروزی در این فصل چهار عنوان پیاپی در تاریخ لیگ برتر کسب می کند.

سفیدپوشان پایتخت در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر به 56 امتیاز رسیدند. این شکست نهایی این تیم برابر هفته یازدهم نفت مسجد سلیمان است.

این تیم بعد از یادگیری پیروزی با مربی سابق گابریل کالدرون که تا پایان هفته شانزدهم مسئولیت وایت ها را بر عهده داشت ، به یحیی گل محمدی ادامه می دهد.

سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم فصل از هفته هفدهم به هیچ تیمی نرسیده است. فقط استقلال تهران در دربی پایتخت توانست سه امتیاز از قرمزها کسب کند.

تحت یحیی ، سفید پوستان در لیگ برتر هشت بازی انجام داده اند و از 22 امتیاز به 22 امتیاز صعود می کنند. طبق آمار ، گلمحمدی تیم خود را با پیروزی در مسابقات پوکر حفظ می کند.

بر خلاف Calderon ، Yahiya به تغییرات مداوم در ترکیب تیمش عادت نداشت ، اما به دلیل مصدومیت و نداشتن بازیکن مجبور به تغییرش شد. با تغییراتی که در موفقیت تیمش تأثیر نگذاشت ، قرمزها آماده حضور در کیپ تکراری قهرمانی در لیگ برتر ایران بودند.

دکمه بازگشت به بالا