ورزشی

آغاز تمرین استقلال از ۵ فروردین در کمپ مرحوم ناصر حجازی

آغاز تمرین استقلال از ۵ فروردین در کمپ مرحوم ناصر حجازی

مرحله جدید تمرینات آماده سازی تیم استقلال فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله خواجه گیری سرپرست استقلال ضمن تبریک تقارن سال نو و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، با تایید این خبر گفت: بعد از پیروزی مقابل هوادار تهران و کسب سه امتیاز با ارزش که به رغم خستگی بازیکنان تیم رقم خورد، به صلاحدید کادر فنی تمرینات استقلال به مدت ۶ روز تعطیل شد تا بازیکنان استراحت و تجدید قوا کنند.
البته در این ۶ روز هم اعضای کادر فنی شرایط بازیکنان را از راه دور زیر نظر داشتند که خوشبختانه بازیکنان استقلال در اوج پختگی و حرفه‌ای گری قرار دارند و حتی در تعطیلات نیز وضعیت بدنی خود را در شرایط مطلوب حفظ می‌کنند.

سرپرست استقلال افزود: مرحله جدید تمرینات از فردا یکشنبه پنجم فروردین ماه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز می‌شود. سرمربی تیم و همکارانش در کادرفنی تمامی جزییات تمرین را از ۵ فروردین تا روز بازی با مس رفسنجان مشخص کرده اند و در این فاصله زمانی، علاوه بر تمرین منظم، یک تا دو بازی تدارکاتی به صلاحدید کادرفنی در دستور کار استقلال قرار می‌گیرد.

 

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا