آرزوی جالب بوفون در ۴۳ سالگی

                                                                                                                                                                                                            بوفون در 43 سالگی رویای جالبی می بیند

گزارش شده شفافتیم ملی ایتالیا 53 سال بعد قهرمان اروپا شد و توانست در یورو 2020 تاریخ سازی کند. با این حال ، جان لوئیجی بوفون ستاره سابق آزوری در آن شرکت نکرد و او نتوانست جام هایی را به مجموعه افتخارات خود اضافه کند.

بوفون که اکنون 43 ساله است و همچنان می خواهد در مسابقات باشگاهی شرکت کند ، اعلام کرد که می خواهد در تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2022 قطر شرکت کند.

وی به Gazetta de la Sports گفت: “من یک رویا دارم و می خواهم ادامه دهم.” من برای بازنشستگی عجله ندارم. اگر احساس می کنید نمی توانید ، یک دقیقه بعد خداحافظی کنید. اکنون احساس خوبی دارم و در خانه با همسر و فرزندانم اوقات خوبی را سپری می کنم ، اما باید بگویم که چیزهای زیادی را تجربه می کنم و دوست دارم کار خاصی انجام دهم. من آرزویی مانند آرمانشهر دارم و می خواهم آن را محقق کنم ، بنابراین من تسلیم نمی شوم.

بوفون گفت: “مانچینی در ایتالیا کار بزرگی انجام داد.” ما فقط می توانیم از او تعریف کنیم. در 43 سالگی آرزو دارم در جام جهانی بازی کنم و می دانم که مانچینی به دلیل بازیکنان و تیم ها دعوت نمی شود ، اما وقتی جام جهانی فرا می رسد ناامید نمی شوم. جلو می روم و خواب می بینم.

دکمه بازگشت به بالا