فرهنگ و هنر

Crown & Religion امروز تبدیل به رمز و راز شد



قسمت دوم برنامه تلویزیونی “راز” امشب (6 آوریل) با موضوع تاج و دین در شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش مجله خانواده ، با اشاره به روابط عمومی شبکه چهار سیما ، برنامه “پنهانی” تحصیل پس از تاج و سوء ظن مربوط به آن ، که امشب ساعت 11 صبح از شبکه چهار سیما پخش می شود ، امروز با حضور پژوهشگر حجت الاسلام بارانکار . دین به موضوع تاج و مذهب اختصاص دارد.

با شروع ویروس تاج و توصیه هایی مبنی بر عدم انجام مشاهدات مذهبی گروهی ، از جمله زیارت در اماکن مقدس و تعطیلی برخی زیارتگاه ها در سراسر جهان برای مقابله با این ویروس ، توضیح دامنه هر یک از این دو دسته ، به عنوان یکی از موضوعات مهم در زمینه مطالعات دینی مطرح شد. شک در ذهن او پدید آمد. به همین دلیل ، قسمت دوم ویژه برنامه “راز” با روشی خاص به این موضوع می پردازد. محل درمان و معالجه کجاست و ارتباط آن با علوم تجربی چیست؟ آیا بلایا نتیجه گناهان بشر است؟ اگر علم مجبور است مشکلات بشر را حل کند ، دین در کجا جای دارد؟ در اینجا سؤالاتی وجود دارد که در این برنامه به آنها پاسخ داده می شود.

“زمان” ، تهیه شده توسط مهدی سامویی و تدوین آن توسط محمد مهدی ابراهیمی نصر ، کار گروه فرهنگ و اندیشه چهارم سیما است.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا