فرهنگ و هنر

کن ۲۰۲۰ برگزار نمی‌شود/ نمایش فیلم‌ها در سایر جشنواره‌ها

دبیر جشنواره اعلام کرد که این رویداد سینمایی قطعا در سال ۲۰۲۰ برگزار نمی شود, نشان دادن کار پذیرفته شده در این جشنواره با دیگر جشنواره های فیلم در ایران است.

گزارش اطلاعات به نقل از ایندیوایر “او گفت:. تیری Fer:” دبیر جشنواره فیلم کن در جدیدترین مصاحبه خود را رسما اعلام کرد., از هفتاد و سوم جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۰ قطعا برگزار نمی شود اما این فهرست از کار پذیرفته شده در این دوره از جشن در ماه ژوئن اعلام خواهد شد.

او همچنین گفت: “لیست فیلم ها برای جشنواره کن ۲۰۲۰ معمولا سال های بسیاری در گذشته و در چارچوب بخش رسمی, رقابت, و غیره. نوع نگاه غیررقابتی و … روشن نیست. این مسخره است فکر می کنم یک تصادف آنها نیست اما عاشقان می خواهید یک فیلم است که به تماشای ما سازماندهی و راه اندازی و این وظیفه ماست که به این فیلم تنها به کمک مخاطبان خود را دریافت کنید. همچنین برخی از فیلمهای ارسال شده به جشنواره کن ۲۰۲۰ برای این دوره از جشنواره در سال آینده ۲۰۲۱ دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر رسمی جشنواره کن نیز گفت: فیلمهای اعلام شده در لیست رسمی جشنواره که در ماه ژوئن معرفی خواهد شد ، شما می توانید برچسب “در حال حاضر ۲۰۲۰” در فیلم ها و دیگر جشنوارههای فیلم از جمله جشنواره فیلم ونیز ، تورنتو کانادا دوویل سن سباستین ، آنگولم ، در نیویورک بوسان و جشنواره نور در فرانسه. نمایش داده می شود.

“ترک” او همچنین تاکید کرد ، جشنواره امسال هیچ داوران و جایزه خواهد بود و ابراز امیدواری کرد, “اسپایک لی” برای دوره بعدی سال در جشنواره ۲۰۲۱ ریاست هیئت داوران این رقابت را در حال حاضر.

مقامات جشنواره کن پیش از این تاریخ اصلی ۱۲ تا ۲۳ ماه می (۲۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد) این رویداد مهم, فیلم و…. به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و اعلام کرد … پایان ماه ژوئن و اوایل ژوئیه گزینه های اصلی برای جشنواره چشم انداز. اما “امانوئل مکرون” رئیس جمهور فرانسه و گسترش دولت از قرنطینه در این کشور است. اعلام کرد که برای انجام هر یک از جشنواره ها و حوادث که مستلزم غلظت مردم خواهد بود حداقل تا اواسط ماه جولای (اواخر تیر) ممنوع است و عواقب ناشی از این تصمیم., را کن ۲۰۲۰ یک بار دیگر در قدرت پیچیدگی بود. شلوغی جشن در فصل پاییز نیز در نهایت مقامات حاضر در زرده تخم مرغ از جشنواره ۲۰۲۰ از.

اما در بازار جشنواره فیلم کن امسال به صورت آنلاین و از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ ژوئن (۲ تا ۶ تیر) برگزار خواهد شد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا