فرهنگ و هنر

کرونا هنرمندان تونسی را گرسنه کرده

هنرمندان تونسی در مقابل ساختمان وزارت فرهنگ جمع شده و از وزیر فرهنگ خواسته اند تا آنها را از فقر و گرسنگی از تاج نجات دهد.

به گزارش مجله خانواده ، کورو ویروس که در ماههای اخیر به یک مشکل جهانی تبدیل شده است ، تأثیر مخربی در بسیاری از مشاغل دارد. این هنرمند یکی از آسیب دیدگان جهان در این دوره است.

در تونس ده ها هنرمند در وزارت فرهنگ جمع می شوند تا از دولت پشتیبانی کنند تا نیازهای روزمره خود را برآورده سازند.

هنرمندان تونسی در مقابل ساختمان وزارت فرهنگ تونس تجمع کرده اند تا از مقامات فرهنگی ملی خود خواستار حفظ کرامت هنرمندان و نجات آنها از فقر و گرسنگی در کورونا هستند.

وی با انتقاد از عدم وجود امکانات دولتی و پشتیبانی از هنرمندان تونسی ، اعتراض کرد و خواستار تحقق حقوق آنها در جامعه شد.

براساس گزارش ها ، بسته شدن فعالیت های فرهنگی و هنری تونس با بحران مالی برای هنرمندان رشته های مختلف در سراسر کشور روبرو است. برخی از این هنرمندان با اشاره به دشواری هایی که اخیراً متحمل شده اند ، می گویند که تاج بی خانه آنها را تاکنون گرفته است که حتی نمی توانند خود یا خانواده خود را تغذیه کنند.

وزیر فرهنگ تونس شیراز العطیری می گوید دلیل عصبانیت این هنرمند این است که وزارت فرهنگ این کشور نسبت به پرداخت مطالبات آنها بی اعتماد است. وزارت فرهنگ تونس در ماه مارس هزینه های زندگی این هنرمند را پرداخت کرد ، اما مشخص بود که این کمک مالی کافی نبود و هنرمند تونسی به دنبال کمک های مستمر است تا اوضاع بهبود یابد.

شیراز آل عطیری از اتحادیه هنرمندان تونس خواست تا کمک های نقدی به هنرمندان ، مراکز فرهنگی و شرکت های هنری که به دلیل تاج بسته شده اند و خسارت مالی داشته اند ، کمک مالی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا