فرهنگ و هنر

کتاب «اسلام» به زبان آلمانی منتشر می‌شود

کتاب «اسلام» که حاوی قرآن، اعمال دینی مسلمانان و سیره پیامبر (ص) اثر مالکوم کلارک است، توسط محققان آلمانی در سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از روابط عمومی سازمان های فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سالانه کتاب های مختلفی درباره اسلام در آلمان منتشر می شود.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط رایزن فرهنگی کشورمان در برلین، کتاب «اسلام» که دربرگیرنده قرآن، اعمال دینی مسلمانان و سیره پیامبر (ص) توسط مالکوم کلارک محقق آلمانی است، در سال 1390 منتشر شد. 2022. در ماه سپتامبر در 350 صفحه به زبان آلمانی منتشر می شود. ..

کلارک در این کتاب می نویسد: «بیش از 1.8 میلیارد مسلمان در تمام قاره ها زندگی می کنند، اما ما در مورد اعتقادات آنها چه می دانیم؟ اغلب کمی در مورد کتاب مقدس آنها، قرآن، و در مورد آنها که پنج بار در روز برای رمضان دعا می کنند و روزه می گیرند. این راهنما ریشه و قواعد اسلام را درک می کند و اهمیت و جایگاه پیامبر (ص)، قرآن و انجیل اسلامی را آشکار می کند.

او در این کتاب مخاطبان را با مذاهب مختلف اسلامی، سازگاری اسلام با دیگر ادیان ابراهیمی و سازگاری اسلام با گذشت زمان آشنا می کند، نگاهی بیندازید و تحولات اخیر جهان اسلام را بررسی کنید.

مالکوم کلارک در قسمتی دیگر از کتاب درباره زندگی پیامبر اسلام (ص) صحبت می کند، از پیشرفت تعالیم او در طول قرن ها، معنای قرآن و آنچه مسلمانان در طبیعت انجام می دادند، گزارش می دهد. علم، هنر، معماری.

درک موضوعاتی مانند عقاید رایج اسلامی، کاوش در تاریخ اسلام از حضرت محمد (ص) تا امروز، شناسایی تفاوت‌های مذاهب اسلامی، آداب و رسوم و تاریخ اسلامی، پیامبران اسلامی و آشنایی با ریشه‌های اسلامی، عقاید اسلامی در مورد بهشت ​​و جهنم، این کتاب حاوی آموزه‌های قرآن است. آداب و رسوم اسلامی، اصول اخلاق اسلامی و سهم اسلام در تمدن جهانی.

با مالکوم کلارک آشنا شوید

مالکوم کلارک محقق، نوازنده استرالیایی و نویسنده این سری از Dummies است. کتاب های این مجموعه موضوعات مختلف روز را پوشش می دهند و به زبانی ساده اطلاعات اولیه را در مورد آنها ارائه می دهند.

کلارک در سال ۲۰۱۹ مجموعه‌ای از کتاب‌ها را با عنوان «اسلام» نوشت. به زبان انگلیسی منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا