فرهنگ و هنر

کانون‌های خدمت رضوی خادم محرومان و نیازمندان سراسر کشور هستند

کانون‌های خدمت رضوی خادم محرومان و نیازمندان سراسر کشور هستند

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فعال بودن کانون‌های خدمت و خادم‌یاری رضوی در استان‌های مختلف کشور، گفت: این کانون‌ها با برنامه‌ریزی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت مردم، در کنار محرومان و نیازمندان سراسر کشور و خادم و خدمت‌رسان آن‌ها هستند.

به گزارش مجله خانواده، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی در دیدار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان، اظهار کرد: آستان قدس رضوی به میزان مقدورات و امکانات هر آنچه مازاد بر انجام برنامه‌های معنوی، معرفتی و عمرانی در بارگاه مقدس رضوی و خدمت‌رسانی به زائران داشته باشد، در راستای رسیدگی به محرومان و نیازمندان صرف خواهد کرد.

وی افزود: کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی با حضور خادم‌یاران رضوی و گستره فعالیت در مناطق محروم سراسر کشور، حمایت و کمک به محرومان و نیازمندان را با توجه ویژه به توانمندسازی و خودکفایی آنان دنبال می‌کنند.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین گفت: برنامه اعزام زائران زیارت اولی از سراسر کشور، پس از پایان محدودیت‌ها کرونایی دوباره آغاز شده و توسط بنیاد کرامت رضوی با همکاری خادم‌یاران از سر گرفته شده است.
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و آیت‌الله سیدمصطفی موسوی رئیس حوزه علمیه همدان ضمن خیرمقدم به تولیت آستان قدس رضوی، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پیرامون همکاری با آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا