فرهنگ و هنر

ژاله صامتی: «زیرخاکی» بعد از کرونا ادامه دارد

ژاله صامتی اعلام کرد که سریال “زیرکاکی” ساخته می شود. من مطمئن نیستم که چند قسمت آینده از این سریال ساخته خواهد شد ، اما من اطمینان دارم که سازندگان این سریال را فقط به این دلیل که بینندگان از آن استقبال نخواهند کرد ادامه خواهند داد.

به گزارش مجله خانواده ، جلسامتی بازیگر سریال “زیرکاکی” درباره ادامه سریال “زیرکاکی” در یک لینک ویدیویی مستقیم که از صفحه اینستاگرام روابط عمومی صدا و سیما پخش شده است ، گفت: ضبط ادامه خواهد یافت.

صمتی گفت: بسیاری از بینندگان قسمت اول سریال “زیرزمینی” را تکرار می کنند ، اما در عین حال “امیدوارم به این نتیجه برسیم که این داستان برخلاف سایر موارد است. ” ادامه داستان یک اتفاق جالب است که مخاطب را غافلگیر خواهد کرد.

“برخی می گویند این نقش نسبت به نقش من در BTS مشابه است ، اما اینطور نیست. به نظر می رسد آنها زن ، مادر و ایرانی هستند. او گفت. این وجود آنهاست برخی می گویند من مثل مرجانه گلچین بازی کردم. من بازی های او را خیلی دوست دارم ، اما او مسئول تیپ نیز هست و من به هیچ وجه بازی نکرده ام.

این بازیگر که دو بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فاضل بود ، از منتقدی درباره نقش خود در سریال “زیرزمینی” پرسید و گفت: “صادقانه ، همه آن را دوست داشتند. ، یکی از چیزهایی که باعث می شود احساس خوبی داشته باشم. ” منظور من این است که من برای جلب رضایت هم منتقدین ، ​​همکاران ، مردم و هم مخاطبان خاص ، و همه نقش پاری چر را دوست داشتند.

“من بازیگری هستم که نقشی را که از حرفه خود انتخاب می کنم حذف می کند. اغلب اوقات به یک زن نگاه می کنم و شخصیت او را بایگانی می کنم. بنابراین بعداً با توجه به نقش پیشنهادی ، آن را جمع کردم. به همین دلیل پاریس چر دوست دارد زیرا به یک خاله ، پسر عموی یا یکی از افراد اطراف خود شباهت دارد و برای ملت نقش بازی می کند.

بازیگران تئاتر ، فیلم و تلویزیون بازیگری و تفاوت بازیگر با افراد دیگر را توصیف کردند: این بازیگر خردمندترین فرد جهان است و دلیل این تمایز این حس است که دیگران به خدا داده اند. دلیل این امر این است که بازیگر موظف است به همه حواس خود توجه کند. استفاده کنید. بنابراین باید عاقلانه متمرکز شود.

صمتی در ادامه گفت که نقشه خود را زندگی می کرد و در کنار هم نفس می کشیدند. گریه می کنم ، می خندم و با شخصیت خود در مورد آن فکر می کنم. روزهای قبل و بعد از آن را به خاطر می آورم. او همچنین در مورد سریال پاری چر (زیلخاکی) در این سریال با سامان مادری خود و اینکه داستان او چگونه است صحبت کرد. به عنوان مثال ، مادر پریچهر مرده است و پدرش زن جوانی است که دارای یک نوزاد است ، که هرگز در این سریال لمس نمی شود. این همان چیزی است که اقدامات من را درست می کند.

وی گفت: “من در فیلم قبلی فقط یک نقش منفی داشتم ، اما مردم من را در نقش منفی دوست ندارند.” نظرات مخاطبان برای من مهم است.

این بازیگر در برخی سخنان توضیح داد که نقش پاریس چر در سریال Underground نیز دشوار است و پیش از این در سریال Nafs با جلیل سامان همکاری کرده بود ، جایی که در ابتدا کارگردان بر اساس شناخت شخصیت های این سریال ساخته شده بود. گفتم. توسط وی و پژمان جمشیدی طراحی و نوشته شده است.

سامی ادامه داد: هوشمندی انتخاب کارگردان بازیگر است. شاید غیرممکن بود اگر دو بازیگر دیگر ، که در کمدی قدرتمند نیز بازی می کردند ، این نقش ها را بازی می کردند. من ، پژمان جمشیدی ، و فراموش کردم که با هم بازی کنیم. شاید در آن زمان سامان آزمون را پشت سر بگذارد.

این بازیگر درباره دشواری نقش کمدی برای زنان اظهار داشت: “کمدی خیلی سخت تر از جدی است.” هیچ کس نمی تواند یک کمدی بازی کند و خدا را شکر من این کار را انجام می دهم سپاسگزارم. ما ، مردم ، به سرعت رنج می بریم و جوک ها کار سختی هستند ، اما بیشتر کمدی ها شوخی هستند. اکنون با وجود همه این مشکلات ، کار کردن به عنوان یک زن ، در سرزمین اسلامی و به ویژه در تلویزیون ، زیرا مخاطب با تئاتر متفاوت است ، بسیار سخت تر می شود.

پنجشنبه (اول ژوئن) از زیر ساعت پشت صحنه از شبکه یک سیما حوالی ساعت 10 پخش می شود. روز جمعه 2 ژوئن خلاصه قسمت های 15 تا 19 این سریال پخش می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا