پخش راهپیمایی جاماندگان اربعین از شبکه تهران

اربعین | تهران | جاماندگان

شبکه تهران به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان با ویژه‌برنامه زنده اربعین حسینی به پوشش اجتماع و راهپیمایی عظیم جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران می‌پردازد. 

به گزارش مجله خانواده به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی محمدرضا پورحسن و اجرای مجریان شبکه تهران رضا نواب، امیرحسین سپهری و … حوالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۴ شهریور ماه از شبکه تهران پخش می‌شود. 

شبکه تهران با استقرار واحد سیار در مسیرهای اجتماع و راهپیمایی جاماندگان اربعین به پوشش تصویری راهپیمایی اربعین ویژه ارادتمندان و شیفتگان حسینی می‌پردازد. 

مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) با عنوان «جاماندگان از اربعین» از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

همچنین در این برنامه ارتباط زنده با کربلا معلی برقرار می‌شود و مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در سراسر کشور در شبکه تهران نمایش داده می‌شود.  

ویژه‌برنامه زنده اربعین حسینی از ساعت ۹ صبح شروع و تا ساعت ۱۳ با پخش نماز جماعت ظهر و عصر حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به پایان می‌رسد.  

برنامه معارفی «سدره» ویژه اربعین حسینی در شب اربعین شنبه، سوم شهریور ساعت ۲۱ از شبکه تهران می‌شود. 

این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی مهیار عبداللهی میزبان حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با موضوع فضلیت زیارت اربعین خواهد بود و سعید حدادیان ذاکر و مداح اهل بیت دیگر مهمان این برنامه خواهد بود.

برنامه «سدره» کاری از گروه معارف شبکه تهران است که به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه تلویزیونی «شب‌های فیروزه‌ای» امشب شنبه، سوم شهریور با موضوع کدام امر به معروف و کدام نهی از منکر؟ از شبکه تهران پخش می‌شود.

این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی سید نوید برکچیان و با اجرای حامد عسگری با آیتم های متنوع به روی آنتن می‌رود.

برنامه «شب فیروزه‌ای» هم در خیمه الحسین (ع) موضوع فوق را با کارشناسی حجت الاسلام طباخیان برای مخاطبان تبیین و تحلیل می‌کند و محمد رسولی شاعر آیینی دیگر مهمان این برنامه است.

«شب فیروزه ای» با طراحی و تدارک آیتم های ویژه همچون آرام جان، ردیف اشک، گفت و شنود، تکیه، پیرعشق، چاووش و… به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

برنامه «شب فیروزه ای» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه تهران است که با همکاری منطقه فرهنگ و گردشگری عباس آباد تا پایان ماه صفر بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا