فرهنگ و هنر

نشست شورای سیاست‌گذاری نخستین «جشنواره سراسری سرود و نماآهنگ ایثار» برگزار شد

شورای سیاستگذاری برای اولین

شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی سرود ملی ایثار برگزار شد.

به گزارش مجله خانواده ، سردار یعقوب سلیمانی ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را تبریک می گوید: و برای درک روح ایثار و شهادت. نگرانم.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روحیه ایثار و شهادت برای حفاظت از کشور در دوران جنگ و پس از آن و تلاش دشمنان برای مقابله با منطقه گفت: گفت. ما انقلاب را به تعویق می اندازیم و یکی از برنامه های م isثر ، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع توجه زیاد به جوانان ، موضوع سرودهای ملی و نماهنگ ها است.
وی با ذکر پیش زمینه سرود ملی و اماکنی که موجب ایثار ، جهاد و فرهنگ شهادت می شود ، افزود: این حرکت و برنامه قطعاً در راستای فلسفه وجودی عاشورا و حرکت و قیام شهید است.
سلیمانی با اشاره به اینکه دیدگاه کارشناسی را در برگزاری جشنواره لحاظ خواهد کرد ، گفت: “با توجه به تجربیات اعضای شورای مختلف سازمان ها ، ما منتظر ظهور این منطقه با توجه و توجه ویژه هستیم. من این کار را انجام می دهم. “
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد که چنین جشنواره هایی باید بر همکاری ، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری تمرکز کنند. “تأثیرگذاری بر رویه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم است.” “” توجه امام انقلاب و تأکید بر اراده شهید نیز در همدلی ، هماهنگی و وحدت است. بنابراین اگر وحدت و وحدتی را که شهید بر آن تأکید داشت ، در نظر بگیرید ، ذهن از آن ما خواهد بود ، ذهن نزدیکتر است و قطعاً نتایج خوبی خواهید گرفت.
سلیمانی با هدف پذیرش و در نظر گرفتن نظرات شوراها و تدوین برنامه جامع برای این جشنواره ، میزبانی این کنفرانس را خواستار شد و افزود: موسسات مختلف دائمی و مستمر خواهند بود. ما می خواهیم با تنظیم و استفاده از تجربیات دوستانمان و نظرات عمیق و جامع موجود ، برتری برنامه را تأیید کنیم.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید جانباز با تاکید بر اینکه باید به محتوا ، تأثیر و نتایج کار توجه شود ، افزود: “ما به دنبال ارتقا در این جشنواره نیستیم ، ما به دنبال محتوا و اثر بخشی هستیم. تمرکز کار ما تمرکز ما است. بنابراین ، ما یک کار غنی و م effectiveثر با نوآوری داریم. شما باید تلاش کنید تا ارائه دهید.
در این کنفرانس ، مدیر فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش ، مدیر شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ، مدیر آفرینش های هنری بسیج ، معاون مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر ستاد هماهنگی وزارت فرهنگ و امور ایثارگران مرکز فرهنگ نیز به عنوان یکی از اعضای شورا حضور یافت و نظرات خود را در مورد این جشنواره بیان کرد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا