فرهنگ و هنر

«لاک‌پشت و خرگوش» به کانون رسیدند

نمایش محیطی «لاک پشت و خرگوش» به نویسندگی منوچر اکبرو نمایشنامه نویس کودک و نوجوان و کارگردانی سعید صادقی از 13 دی ماه در فضای باز مرکز تئاتر قانون آغاز می شود.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، نمایش محیطی «لاک پشت و خرگوش» بر اساس داستانی به همین نام در فضای باز به ویژه برای مخاطبان خردسال و کودکان اجرا می شود. مرکز تئاتر عروسکی و مرکز تئاتر عروسکی.

در این نمایش خرگوش مسابقه مقابل لاک پشت را می بازد و سپس به دور دوم راه می یابد و ماهرانه پیروز می شود اما این اتفاق منجر به عصبانیت لاک پشت می شود اما مسابقه سوم با وساطت بازیگر انجام می شود. سپس یک رویداد جدید رخ می دهد.

کارگردان نمایش انتخاب این جمله را اینگونه توصیف کرد: بچه ها در این نمایش مهارت های زندگی مانند همدلی و همکاری در کار گروهی را از بازی پیچیده به یاد می آورند.» موضوع مهم است. چگونه می توانید از رقابت لذت ببرید، دوستی ها را حفظ کنید و هر دو را شیرین کنید؟

سعید صادقی افزود: کودکان امروز کمتر با همسالان خود همدلی دارند و باید روحیه مشارکت در کار گروهی را تقویت کنند. از این رو اجرای این نمایش را به دلیل محتوای ارزشمند آن انتخاب کردم.

بر اساس این گزارش بازیگر نمایش، بازیگر عروسک، هنرهای نمایشی، هنرمند صحنه، دستیار پالمیدا عزیزی نژاد، طراح پوستر و جزوه، طراح صحنه و لباس سعید صادقی، هنرهای نمایشی آریلزا حسینی پور و موسیقی فرید نبایی تنظیم و انتخاب، پارمیس منشی صحنه عزیزی نژاد، تولید تیزر و افکت سعید بکایی و تبلیغات گروهی مهدی سربازی است.

این نمایش از ساعت 15:30 روز 22 آذرماه 1400 در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در پارک لار تهران اجرا می شود و تماشاگران می توانند به صورت رایگان این نمایش را تماشا کنند.

نمایش «لاک پشت و خرگوش» نیز در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به بخش کودک راه یافت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا