فرهنگ و هنر

شهدا نجات‌بخش جامعه و کشور ما هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: خلبان شهید این کشور یکی از اسطوره های بی بدیل هشت سال دفاع مقدس بود که اعتقادات و تعصبات خاصی نسبت به مسائل اسلامی داشت، حجاب داشت و پایبند بود. آرمان های نظام و انقلاب.

به گزارش مجله خانواده، دبیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با همسر سرلشکر خلبان شهید احمد کیشوری و مسئولان شهرستان سیمرغ دیدار کرد.

شهید احمد کیشوری مردی متقی، شجاع، سخاوتمند، صداقت، دوستدار خانواده و جامعه، وطن دوستی، صداقت، وطن دوستی بود. مسئولیت پذیری، سادگی و تواضع از ویژگی های بارز این شهید گرانقدر بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: خلبان شهید این ملت از اسطوره های بی بدیل هشت سال دفاع مقدس بود که اعتقادات و تعصبات خاصی نسبت به مسائل اسلامی داشت، حجاب داشت و پایبند بود. آرمان های نظام و انقلاب.

او اضافه کرد: جوانان. “

در این دیدار همسر سرلشکر شهید احمد کیشوری گفت: آگاهی و بصیرت جوانان خود را بالا ببریم و مهربانی و مهربانی اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. دختران جامعه را به رعایت اخلاق، اخلاق و حجاب اسلامی تشویق کنید.

سعید کهنسال همچنین با «صمصام تور» همسر صبور سردار شهید دیدار و از این بانوی مقاوم قدردانی کرد.

در تیرماه 1332 سرلشکر شهید احمد کیشوری متولد 15 دی 1359 در منطقه میمک ایلام در حالی مورد حمله مزدوران بعثی قرار گرفت که بالگرد وی به شدت در آتش سوخت. به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین سردار شهید صمصام فرمانده گردان امام محمد باکر (ع) متولد 9 فروردین 1332 چهارم هورداد سال 67 در شرمچه به شهادت رسید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا