فرهنگ و هنر

شبکه نسیم ممنوعیتی برای پخش اسم وریا غفوری نداشت

پس از حذف نام وریا گفوری فوتبالیست کشورمان از برنامه کندوانه، سخنگوی نسیم در بیانیه ای گفت: “”

به گزارش مجله خانواده، در پی اتفاقات پنجشنبه شب 2 تیرماه در برنامه خندوانه حذف نام کاپیتان سابق تیم استقلال، پخش این فیلم در فضای مجازی و شبکه نسیم از وی با اعلام برخی از انتساب صداباشیما به این تصمیم، این رویکرد را مربوط به “سرگرمی ها و نظرات تیم برنامه نویسی” دانست.

در متن این اطلاعیه که از سوی سخنگوی شبکه به مجله خانواده ارسال شده، آمده است:

“در پی رویداد پخش شده در مسابقه “کتی باجی” برنامه کندوانه در روز پنجشنبه 3 تیرماه شب گذشته، این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای پخش برای بینندگان عزیز و فهمیده شبکه نسیم ندارد. سرگرمی ها و نظرات تیم سازنده این برنامه که تصمیم به نام بردن و استخدام فرد خاصی گرفته اند، «جالب» هستند و ربطی به سیاست های سیما و شبکه نسیم ندارند.

در این زمینه بخوانید:

عذرخواهی رامبد جوان و محمد بحرانی از وریا غفوری

پیش از این بر اساس این گزارش، لمبد جوان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی این تصمیم را گرفته و ضمن عذرخواهی از بلیا گفوری در بخشی از سخنان خود گفته بود: فکر می کردم اگر پخش مشکلی پیش بیاید و اجازه پخش داده نشود، امتیاز در مسابقه به هم می خورد و روی خود مسابقه تاثیر می گذارد. بنابراین پس از بحث و گفتگو با شرکت کنندگان و گروه سازنده تصمیم گرفتم نام واریا عزیزم را حذف کنم و حداقل نام دیگری بنویسم تا مزاحم رقابت نشویم. “

همچنین محمد برانی صداپیشه «جناب خان» در مطلبی به طور جداگانه از این بازیکن و هوادارانش عذرخواهی کرد و در برخی از آنها تاکید کرد: «… من آخرین قسمت مسابقه هستم، در برنامه شبانه حضور نداشتم در حال ضبط کردن، و اگر من آنجا بودم، واکنشی نشان می داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا