فرهنگ و هنر

سعید بقره از پزشکان و پرستاران سپاسگزار است



سعید باقر از پزشکان و پرستارانی که در تمام این روزها کار می کنند تشکر کرد.

به گزارش مجله خانواده ، این شاعر متن را بخاطر پزشکان و متخصصان پزشکی بیماران مبتلا به کروناویروس در قالب اسکن مشاهده ای (همراهی هنرمندان با افراد در خانه کازانتین) خواند. در متن آمده است: “… و او گفت كه روح آینه ای است كه باعث از بین رفتن نور نمی شود ؛ به محض اینكه خداوند متعال این مقام را می بیند و به بهترین وجهی می بخشد. آن را به كسی كه می خواهی هدیه کن.

پزشک و پرستار نازنین عزیز ، در نبرد با مرگ و زندگی هموطنان خود ، شما در همکاری با مریضان و مستمندان ، سلامت خود را سرمایه گذاری کرده اید ، و اکنون سلامت و نشاط خود را به اشتراک گذاشته اید و در رنجهای آنها مشترک بوده اید ، و آنجا که ترس از زندگی ، عرصه وجود دارد. . شما نگذاشتید و با کمک همکاران خود ، بیماران را به شدیدترین طوفان ها به یک ساحل بهداشتی آرام فرستادید ، که این امید شما و همکارانتان برای خداوند متعال بود.

از آنجا که فرار کردید ، شما نور شگفت انگیزترین صحنه های غفلت از جان انسان قرار گرفتید و سعی کردید از کمبود ابزار و تجهیزات جلوگیری کنید تا لحظه ای از ترس را برای عزیزان و خانواده خود ایجاد کنید و هر چه که باشد ، روحیه صبر و مهربانی شما را رقم بزند. “آنجا” برای جبران بود.

من با تواضع و فداکاری در برابر پر آنلاین و فداکاری شما ، دانش و تجربه شما و همچنین فداکاری های فداکارانه خانواده محترم خود را تعظیم می کنم و شک ندارم که نام و برکت مبارک شما در فردا باشکوه میهن شما درخشان خواهد بود.

بگذارید نام شما در نیمه شب در مستان زمزمه شود …

الاشف ، همه صبور

خدایا ، پروردگار معالجه خورشید در سراسر زمین ، به ویژه ایران عزیز »

انتهای پیام


نوشته های سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا