فرهنگ و هنر

سریال نوروز ۱۴۰۱ هم دردسر دارد، هم شیرین است

آجودان شیما از پشت صحنه سریال نوروزی «دردهای شیرین» بازدید کرد.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی به نمایندگی از سیما در بازدید از مجموعه نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «دردهای شیرین» به عنوان یکی از تماشاچیان گفت: این ویژگی را دارد که بتواند مخاطب را به خود جذب کند. کاندو و هنرمندانی که در این سریال به ایفای نقش می پردازند نیز از چهره های مشهور تلویزیونی هستند.

سریال نوروز 1401 پر دردسر و شیرین است

معاون سیما در ادامه می گوید سریال «دردهای شیرین» همانطور که از نامش پیداست هم درد دارد و هم شیرینی و دو سبک زندگی را به تصویر می کشد. امیدواریم بینندگان عزیز در نوروز از این مجموعه تلویزیونی لذت ببرند.

شاها بادی گفت: سریال «دردسرهای شیرین» با روایتی مفرح و طنز، زمانی مفرح را متناسب با حال و هوای نوروزی امسال فراهم می کند. این مصادف است با نیمه دوم ماه شعبان و تعطیلات در شعبان. ..

سریال نوروز 1401 پر دردسر و شیرین است

شهابدی بیان می کند که تلویزیون در ایام نوروز آثار جالب و ارزشمندی را آماده کرد. در حال بررسی است و امیدواریم بینندگان عزیز در تعطیلات نوروزی از برنامه های مختلف تلویزیون نهایت استفاده را ببرند.

سهیل موفق کارگردان سریال «دردهای شیرین» به عنوان یکی از ناظران بازدید معاون سیما از پشت صحنه این سریال گفت: «دردهای شیرین» داستان زوجی جاه طلب است که در این مسیر با چالش های زیادی روبرو می شوند.

وی ادامه داد: «درد شیرین» مجموعه ای از ژانرهای خانوادگی اجتماعی است که به مسائل اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی می پردازد. البته سعی می کنیم با کلمات شیرین و طنز شرایط را برای مخاطب بیان کنیم.

افزوده شده توسط موفق: این مجموعه تلویزیونی در 13 قسمت 40 دقیقه ای در نوروز 1401، پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، سهیل قاصدی، رسول توکلی، رسول توکلی تقدیم مخاطبان پانزیشیما شد. شاهین تسلیمی و ژیلا دایی آن نقش را بازی می کنند و با ادامه داستان بازیگران دیگری نیز به سریال اضافه می شوند.

کارگردان سریال «دردسرهای شیرین» تاکید کرد: تاکنون 30 درصد از تصویربرداری این سریال با تدوین و دوبله همزمان انجام شده است. امیدوارم تصویربرداری این سریال تمام شده باشد. تا پایان ماه مارس.

سریال نوروز 1401 پر دردسر و شیرین است

سهیل موفق کارگردان فیلم های شکلاتی، شیرهای ماکارونی، مسابقه ازدواج و سریال محله تهرانی در دوران هنری خود تاکید کرد:

سید علی اکبر محمودی مهریزی تهیه کننده سریال «دردهای شیرین» این سریال را اینگونه توصیف می کند: .. ”
مهریزی ادامه می دهد. در سریال دردسرهای شیرین، شاید در نگاه اول همه سرمایه زندگی خود را از دست داده باشند، اما باورهایشان همچنان پابرجاست و زندگی برخی از خانواده ها را به تصویر می کشد که برای رسیدن به اهداف و باورهایشان تلاش می کنند. قلب داستان شخصیت های این سریال حرکات و تلاش آنهاست که به وضوح می توانیم آن را ببینیم. در این سریال می بینیم که همه در یک چیز مشترک هستند. این بدان معناست که آنها سعی می کنند به جلو حرکت کنند. اما نکته این داستان این است که افراد مختلف برای رسیدن به اهداف خود راه اشتباه و راه نادرست را انتخاب می کنند و آن را حفظ می کنند. در نهایت شیرین و علی درباره اینکه کدام درست است و کدام باطل صحبت می کنند.

در این بازدید سعید آشنا مدیر شبکه، مهدی کریمی قائم مقام، مجید خادمی زاده مدیر گروه فیلم و سریال شبکه، مرتضی طاهری معاون امور خزانه داری و اداری و حمید کاگنهاد قائم مقام شهابدی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا