فرهنگ و هنر

سرپرست جدید اداره‌ کل امور بین‌الملل معاونت برون مرزی انتخاب شد

جلسه معارفه مدیر جدید معاونت سیما و اهدای جایزه به مدیرکل سابق صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش آقای مجله خانواده به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، مدیر جدید دفتر امور بین الملل، جلسه معارفه معاون رسانه ملی رسانه های خارجی و لوح تقدیر از مدیر سابق امور بین الملل احمد نوروزی معاون امور برون مرزی با حضور احسان کاوه معاون و جمعی از مدیران شبکه و اداره کل این معاونت برگزار شد.

این مراسم پس از برکناری مدیرکل صدا و سیمای بین‌الملل از ساختار صدا و سیما و انتقال بدنه اصلی آن به یک ایستگاه فرعی برون مرزی در راستای یکی دیگر از اقدامات تحول بزرگ برنامه تحول رسانه ملی برگزار شد. معاون امور بین الملل که چند روز پیش طی حکمی منصوب شد از علی فهیم دانش رئیس سابق سازمان امور بین الملل تشکر و قدردانی کرد.

معاون نخست وزیر در امور خارج از کشور هند در این مراسم با تاکید بر لزوم تعامل هر چه بیشتر شبکه معاونان نخست وزیر در امور هندوستان، تصریح کرد: سازمان های بین المللی گسترده تر از همیشه خواهند بود و کل شبکه این معاون نخست وزیر نقش بیشتری در این زنجیره کاری ایفا خواهد کرد.
وی در ادامه بیان کرد: گسترش حوزه تعامل بین اداره کل امور بین الملل و قطب های ارتباطی مناطق هدف و کشورهای مختلف تنها به شبکه عوامل خارجی محدود نمی شود و ژنرال ها در آینده به همکاری هر چه بیشتر ادامه خواهند داد. دفتر معاونت های صدا و سیما و معاونت های سیاسی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد. اداره کل خارج از کشور و امور بین الملل آن. در واقع تمرکز این ماموریت در ستوان های خارجی تنها محدود به تبادلات بین المللی با این ستوان نیست، بلکه گستره نیازهای صدا و سیما در این راستا، ساختار را چابک تر، هم افزا و کارآمدتر می کند. آن یک هدف فعالیت های بین المللی رسانه های داخلی را ترسیم کنیم و به آن برسیم.

علی فهیم دانش مدیر سابق صدا و سیمای بین الملل نیز در ادامه این مراسم گفت: آجودان های خارجی در بسیاری از زمینه های دیپلماسی رسانه ای به نمرات قابل قبولی دست یافته اند. شبکه معاونت رئیس جمهور در این زمینه هوشمندانه وجود دارد، از جمله بحث در مورد بیان جنبه های افول آمریکا، و امیدوار است تبادلات بین المللی را تقویت کند و در بحث همکاری های بین المللی مشارکت بین المللی داشته باشد. تقویت دفاتر نمایندگی های مختلف در حوزه رسانه و سازمان های خارج از کشور. ما همچنین مسیری را که طی کرده‌ایم، قدرتمندتر و قدرتمندتر ادامه خواهیم داد و بهبود خواهیم داد.
مرتضی عسگری معاون امور خارجی رسانه ملی در بخشی دیگر مسئولیت پذیری در عرصه بین الملل را مشکلی جدی و در عین حال سهل و ممتنع دانست و گفت: دیپلماسی رسانه ای در عرصه های مختلف بین المللی باید به شکلی بسیار قدرتمندتر شکل بگیرد و جهت گیری ها، تعصبات، تحرکات و سیاست های مختلف صدا و سیما در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این یک مشکل است. از این پس باید با شناخت و درک دقیق تری پیش برویم. سپس با مفهوم دیپلماسی رسانه ای موفق به اتخاذ سیاست واحدی خواهیم شد که نتیجه آن افزایش نفوذ بستر رسانه ای جمهوری اسلامی ایران باشد. در جهان.
این مراسم با اهدای لوح تقدیر به عسگری و تقدیر از خدمات ارزنده علی فهیم دانش به پایان رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا