فرهنگ و هنر

راهیابی 6 معلم گنبدی به مرحله کشوری جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی

مجله خانواده/گرستان گومباده کاوو معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش از راهیابی معلمان گمباده کاوو به مرحله کشوری جشنواره جلوه های ویژه معلم خبر داد.

محمد عسکری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های معلم در گومباده کاوو گفت: وی به خانواده شهدای فرهنگی و فرهنگیان جان باخته در جریان کرونا و بازی های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

وی تیراندازی معلمان توسط دانش آموزان در کلاس درس و اجرای 494 برنامه در مدارس گمبادکبس را از برنامه های تجلیل از معلمان این شهرستان برشمرد و افزود: اجرای 494 برنامه در مدارس گمبادکبس از جمله برنامه های تجلیل از معلمان است. مدیران اجرایی نهادها و ادارات و شوراهای حکومت محلی.

گومباده کاوو معاون وزیر آموزش و پرورش به برگزاری جشنواره جلوه های ویژه معلم اشاره کرد و گفت: بیش از 1300 معلم گومباده در جشنواره جلوه های ویژه معلم و 496 معلم در ارجاع معلم و فرآیندهای خاص شرکت کردند. در مرحله انتخابی مدرسه.

عسگری گفت: 61 معلم از بین معلمان شرکت کننده در جشنواره جلوه های ویژه در سطح شهرستان انتخاب شدند. 63 درصد از کل تخصیص استان گلستان در این بخش را به خود اختصاص داده است. مرحله کشوری که 50 درصد کل سهمیه کشوری را در سطح ایالتی کسب کرده است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا