فرهنگ و هنر

دویست وهفتادمین شماره نشریه فرهنگی”اکو آو اسلام” به زبان انگلیسی

م Instituteسسه انتشارات هنرهای فرهنگی بین المللی آلفدا ، بیست و هفتمین شماره از نشریه اخبار تحلیل فرهنگی “اکو اسلام” را به زبان انگلیسی منتشر می کند ، و به ویژه موضوع “قدسی که به مقدسات دینی توهین می کند” را تحلیل و بررسی می کند. ..

به گزارش مجله خانواده ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، م Instituteسسه بین المللی هنر و انتشارات آلفودا ، نشریه خبری تجزیه و تحلیل فرهنگی انگلیس “اکو اسلام” به شماره 270 ، موضوع “قداست کفر” است به طور خاص تجزیه و تحلیل و بررسی شده است. با رویکردی تهیه شده ، ویرایش و منتشر شده است که به موضع مغرضانه رئیس جمهور فرانسه ، امانوئل مکرون ، که از حرکات توهین آمیز و دزدکی “دین” و “چارلی هود” حمایت می کند ، می پردازد.

تدوین این شماره از پژواک اسلام ، که توسط مدیر عامل تألیف شده است ، با مراجعه به بخشهای مربوط به این پدیده توهین آمیز ، جنبه های مختلف توهین به مقدسات دینی ، به ویژه مقدسات اسلامی را آشکار می کند. شما را معاینه کنید

مقاله دوم در این شماره از مجله گزارش خلاصه ای از آنچه منجر به شیوع خشم مسلمانان در سراسر جهان شده است ، در حالی که ایران و جهان بیشترین مخالف این عمل زشت نشریات فرانسه و توهین های بعدی است. این واکنش شخصیت های مهم مذهبی و سیاسی مسلمان را منعکس می کند. رئیس جمهور فرانسه به نام آزادی صحبت کرد.

در سومین مقاله این ویژه نامه ، که اهانت به ذات مقدس پیامبران مقدس اسلام را محکوم می کند ، اکو اسلام بیانیه مرکز گفتگوی فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دین و تمدن را به انگلیسی ترجمه می کند. و آن را آزاد کرد.

در مقاله بعدی مجله ، ما در مورد قوانینی که به پیامبران مقدس اسلام در دوران جاهلیت و آغاز اسلام توهین می کنند ، و نحوه واکنش انبیا holy مقدس و همسایگان و اقوام آنها به چنین برخوردهایی بحث خواهیم کرد. مقالات علمی ، تاریخی و تحلیلی.

مقاله پنجم این مجله که توسط نویسنده عرب فادیاتالحسینی نوشته شده است ، تأثیر کارتون های چارلی هود بر افکار عمومی مسلمانان و پیروان سایر ادیان و تأثیرات اجتماعی این عمل شرورانه را بررسی می کند. لیست شده است.

شماره بعدی این شماره گزارشی است از مصاحبه با نیكا كومی ، مشاور فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان و اسقف معروف ، از برجسته ترین شخصیتهای مذهبی كلیسای یونان.

محمد جعفر صانعی خرمرودی ، متفکر سمینار و دانشگاه ، در شماره 7 این شماره از Eco O Islam به دنبال بررسی دلایل رژیم سکولار توهین به ارزشهای اسلامی بود.

در مقاله بعدی ، ترجمه و انتشار یک نشریه فرانسوی و پیام مقدس وی درباره اهانت رئیس جمهور فرانسه به مقدسات اسلامی را مشاهده خواهید کرد.

در مقاله نهم مجله مقاله ای را با عنوان اسلام توسط مجتبی مهدی پسند خواندم. آزادی بیان و فرهنگ غربی.

مقاله آخر این شماره توسط موسن اسدی مباهد ، استاد حقوق بین الملل ، در مورد كفر از دیدگاه حقوق بین الملل است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا