فرهنگ و هنر

خدمات آیت الله امینی به یاد خواهد آمد

مجله خانواده / قم مدیر سمینارهای کشور اظهار داشت: خدمات آیت الله امینی با شواهد مختلف سیستم فراخوانی می شود.

آیت الله علیرضا عرفی برای آیت الله امینی ، عضو انجمن مدرسین حوزه علمیه قم و عضو پیشکسوت ارشد مدافع ارشد تسلیت تسلیت گفت.

در پیام مدیر سمینارهای کشور آمده است: درگذشت یک حاکم مشهور و متدین و دانشمند فداکار و فداکار آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی تب تراه برای حوزه های علمیه و کاهنان و بزرگان مردم قم و ایران. ای

در این پیام آمده است: در سالهای اخیر و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، مرحوم سعید با خستگی ناپذیر کار کرده است تا ذهن ، فرهنگ ، حوزه علمیه ، انقلاب ، نظام اسلامی ، ملت بزرگ ایران و ملت بزرگ را به ذهن متبادر کند ، مردم مودب قم. وی ایجاد شده است و خدماتش توسط هیئت علمی ، کارشناسان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در مقام امامت جمعه قم و سایر مواضع به یاد می آید و با حضور حضرت احادیث بزرگ و مردم متدین وی برگزار می شود. ایده های آموزشی ، اجتماعی ، فرهنگی و انقلابی. آثار ، کتابها ، و نوشته های جالب و روان و نمایش های وی قابل مشاهده است ، و شخصیت او مخصوص دانش آموزان ، اندیشمندان و جوانان است. آن حوزه علمیه و دانشگاه باید الهام بخش و مثال زدنی باشد. چهره ناب و برده مشاوره امین برای جوانان ، خانواده ، مردم شریف و سیستم اسلامی در نظر گرفته شده است و او پیشگام در دفاع است به امام فقید قدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی.

در خاتمه این پیام آمده است: غیبت این محقق زاهد و دانشمند در رهبر معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت عالی تقلید از دامات برکاتام و حوزه علمیه قم و روحانیون عالی و مردم محترم ایران و قم و همه دانش آموزان و عزیزان و بازماندگان و من به ویژه تسلیت خود را به بیت شریف و نوه های محترمش تسلیت عرض می کنم و از خداوند می خواهم توانا از تمام درجات سعید و سلامتی ، صبر و پاداش خوب برای بازمانده نجیب.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا