فرهنگ و هنر

حل مشکل قاچاق کتاب با ایجاد راهکارهای قانونی

دیدار نایب رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از شهردار منطقه 11 و کتابفروشی شورای انقلاب اسلامی. من مشکل ناشران و کتابفروشی ها را بررسی کردم.

به گزارش مجله خانواده، علیرضا نادعلی، نایب رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه 11 و جمعی از مدیران شهری از فرصت مناسب برای رزرو کتابفروشی خیابان انقلاب استفاده می کنند. . و هفته کتابخوانی (15 تا 30 آبان). آنها با صاحبان و ذینفعان این صنف گفتگو کردند.

این برنامه از کتابفروشی های خیابان انقلاب، اتحادیه ناشران کتاب و اتحادیه ناشران کتاب بازدید کرد تا درباره مسائل ناشران با فروشندگان گفتگو کند.

نداری فرا رسیدن کتاب و هفته کتابخوانی را گرامی می دارد، پای صحبت اهالی صنعت نشر و فروش کتاب و تشکر از پیشکسوتان این قشر فرهنگی برای کتاب هایی که حیات نشر امروز را به خطر می اندازد. قاچاق؛ با ایجاد راهکار قانونی و حمایت از کسب و کار کتاب، مهم تلقی می شود و موضوع در کمیته فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران مطرح می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، محور خیابان انقلاب اسلامی در منطقه 11 تهران بزرگترین راسته فرهنگی کشور و استاندارد تولید و توزیع انواع کتاب از جمله کتب دانشگاهی است. . ، NS. از مهمترین مسائل این خیابان می توان به قاچاق کتاب و فروش کتاب های چاپ و توزیع شده توسط کسبه از طریق شبکه های غیرمجاز اشاره کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا