فرهنگ و هنر

حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام، نشانه ای از ثبات اجتماعی است

مجله خانواده/ کرمان رئیس کمیسیون جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور مردم در تشییع پیکر شهید گمنام نشانه ارتباط اجتماعی است. بنابراین این بدان معناست که ما در زمینه های مختلف با هم هستیم. و این وجود نشانه ثبات اجتماعی به عنوان مظهر اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است.

سردار سید محمد باقرزاده در مراسم تشییع 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان در 15 دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: امروز 400 شهید گمنام در کشور تشییع شده و مردم نیز به خاک سپرده شده اند. در تشییع شهدا، عهد و پیمانی جدید است.

وی افزود: نمی توانم بگویم که ما شهدا را دوست داریم و مکتب و خط و اهداف شهدا را دوست نداریم، اما کسانی که با شهدا پیمان می بندند از شهدا هستند. بر موجودیت جمهوری اسلامی ایران

باقرزاده این توافق را به نمایندگی از کسانی که در پیروزی، تداوم و بقای انقلاب سهیم بودند، دانست و گفت: زمانی که اندیشه حقوق انقلاب اسلامی از دهان امام خمینی (ره) بیرون آمد، مردم مستقل، آزاد و مستقل بودند، امامی که عقاید جمهوری اسلامی را بیان می کرد، این اندیشه را در جنگ تحمیلی خود پایه گذاری کردند و امروز برای حمایت از این اندیشه ایستاده اند.

رئیس کمیسیون جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور مردم در تشییع پیکر شهید گمنام نشانه ارتباط اجتماعی است. بنابراین این بدان معناست که ما در زمینه های مختلف با هم هستیم. و این وجود نشانه ثبات اجتماعی به عنوان مظهر اقتدار و حاکمیت نظام اسلامی است.

وی در ادامه گفت: همانطور که شهدا شوخی نمی کنند، وقتی دشمنی دشمنانشان ثابت شد، این مردان خدا برای اثبات صداقت خود به میدان جنگ شتافتند.

باقرزاده می گوید:

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این نشان از حیات معنوی جامعه است، نشان از حمایت جامعه از امام صالح در جامعه، نشان از ردپای عزیز حاجی قاسم است که قدرت و محبوبیت نظام را در سراسر جهان جستجو می کرد. زندگی خود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شهدایی مثل حاج قاسم عزیز را به انقلاب ما آوردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا