فرهنگ و هنر

حسرتی که در استودیو هشت به جا می ماند!

احمد گنجی ، پیشگام نمایش رادیویی ، در بخشی از هنرمندان مشهور به خاک سپرده شده است ، و به گفته همکارانش ، از صدای توخالی او چشم پوشی کرده و زندگی اش را باورنکردنی می گذراند. جهان

به گزارش مجله خانواده ، مراسم تشییع و خاکسپاری احمد گنجی ، بازیگر پیشکسوت و سخنران برنامه های هنرهای نمایشی و رادیو ، با استناد به فعالیت های روابط عمومی این برنامه ، در 4 آوریل صبح امروز در بهست برگزار می شود. مجتمع هنرمند زفرا.

در مراسم امروز هنرمندانی چون حمید منوشری ، بیوک میلزایی ، رامین پورایمان ، فریدون مفلاوی ، آسیا مفراوی ، گوبن نجفی و علی حضور داشتند. زرینی ، محسن بهرامی ، پریسا مقتدا ، حمیدیزدانی ابیانه ، علی تاجمیر ، عبدالعلی کمالی ، حسین فلاح ، مهرداد مهماندوست ، احمد لشینی ، سینا نیکوکار ، حیدر صفدری ، عباس توفیقی ، محمد آقا موها ماندانا اصلانی ، شهرام گیلابازی محمد ، معصومه ، معصومه ، معصومه ، معصومه ، معصومه ، ژاله محمد علی ، مجید حمزه ، سعیده فرضی ، نازنین حسن پور ، شیما جان قربان و بسیاری دیگر از هنرمندان در این مراسم شرکت کردند.

در زیر بخوانید بیان احساس بسیاری از هنرمندان است که سالها در برنامه های رادیویی با احمد گنجی همکاری داشته اند.

مجید خمسه ساکن ایستگاه رادیویی گفت: و ما یک دوره را با هم گذراندیم. ما زندگی داشتیم ، نمایش هایی که به آنها رفتیم ، کارهایی که خوب و بد با هم انجام دادیم. احمد در چند سال گذشته همان احمد بوده است. او فردی پاک ، دوست داشتنی و مهربان بود. او در چند سال گذشته چیزی را تغییر نداده است ، حداقل در مورد ویژگی های عالی خود. ما همان جوانی بودیم که تا به امروز روی آن ایستاده بودیم و آنچه اتفاق افتاد همه ما را شوکه کرد. افسوس که ما نباید مردی مثل او را خیلی زود از دست می دادیم!

* در این دنیا اینقدر خوب و ناب بود؟

آشا مفلاوی ، یکی دیگر از هنرمندان رادیو ، گفت: “در آن زمان من همیشه از دقت احمد گنجی تعجب می کردم ، اما ممکن است او در این دنیا بسیار مهربان و پاک باشد.

گوبان نجفی که درباره هنرمند فقید صحبت کرد ، گفت:

* از باقی ماندن در استودیوی هشت پشیمان می شود

فریدون مهرابی این هنرمند را اینگونه توصیف می کند: احمد گنجی همیشه مومن بوده است. افسوس که حتی غم و اندوه هم نمی تواند اندوه ما را تسکین دهد. با مهربانی با او و حالا باید هزار بار حسرت او را در استودیوی هشت نمایش رادیویی تکرار کنیم.

* نمایش رادیویی صدا سارا

حمید یزدانی ابیانه ، از دیگر همکاران رادیویی گنجی ، گفت:

سینا نیکوکار با بیان اینکه متأسفانه شبکه رادیویی این برنامه آسیب دیده و به شدت آسیب دید ، گفت:

یکی دیگر از ساکنان رادیو ، شیما یانگ گوبان ، در اظهارات خود درباره مرگ این هنرمند گفت: گنجی علاوه بر اینکه مرد خوبی بود ، یک هنرمند بزرگ ، بسیار حرفه ای ، کاربلد بود و هیچ کس به او فحش نمی داد. همه او را دوست داشتند. گنجی مفید بود. من که یک منبع اطلاعاتی برای همه ما بود ، من واقعاً تحت تأثیر مرگ فوری این مرد بزرگ قرار گرفتم. امیدوارم روحشان آرام باشد و نام و یادشان همیشه در قلب ما جاودانه باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا