فرهنگ و هنر

جشنواره فیلم “برلین” آنلاین برگزار می شود

منابع نزدیک به جشنواره فیلم برلین اعلام کرده اند که این رویداد فیلم از اوایل ماه مارس فقط به مدت دو هفته بصورت آنلاین برگزار می شود.

هالیوود ریپورتر گزارش داد که مسئولان جشنواره فیلم برلین به زودی تغییر تاریخ مسابقه برلیناله 2021 را اعلام می کنند و فقط به صورت آنلاین برگزار می شود.

احیای ویروس کرونا در آلمان در هفته های اخیر باعث افزایش گمانه زنی ها در مورد تغییر تاریخ یا میزبانی مجازی این رویداد مهم فیلم شده و کشور را از روز گذشته (چهارشنبه ، 17 دسامبر) کاملاً منزوی کرده است. این شامل تعطیلی کلیه مشاغل غیر ضروری و مدارس است.

علاوه بر میزبانی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین که احتمالاً در دستور کار قرار دارد ، بازار فیلم اروپا نیز با تأسیس یک بازار مجازی امسال دنبال خواهد شد.

سازمان دهندگان بازار فیلم اروپا (EFM) پیش از این قصد داشتند علاوه بر نمایش های غیرممکن آنلاین با توجه به شرایط موجود ، از نظر جسمی برای این رویداد آماده شوند.

جشنواره فیلم برلین فقط فیلم ها را از قسمت اصلی مسابقه به صورت آنلاین منتشر می کند و گفته می شود تابستان سال آینده جشنواره کوچکی با نمایش زنده فیلم برگزار می شود که نمونه ای از جشنواره سه روزه است. من هستم. امسال ، پس از لغو در سال 2020 ، در ماه اکتبر برگزار شد و چهار فیلم کوتاه و صندوق های پایه به طور مستقیم در بخش اصلی رقابت به نمایش درآمد.

گفته می شد برلیناله طبق معمول و با چند ماه تأخیر مستقیماً در ماه آوریل برگزار می شد ، اما هیئت مدیره رویداد فیلم که بیشتر بودجه جشنواره را تشکیل می دهد ، به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن ویروس بود. نمی توانستم آن را پیش بینی کنم. کرونا با این تصمیم همزمان با جشنواره فیلم کن 2021 و تاریخ زودهنگام بازگشت گردشگران بین المللی مخالف است.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین قرار بود از 11 تا 21 فوریه (13 فوریه تا 23 مارس) برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا