فرهنگ و هنر

جزئیاتی از افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و پیام خزاعی

جزئیات مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم جوانان اعلام شد و پیام های معاون وزیر و رئیس سازمان فیلم نیز اعلام شد.

به گزارش مجله خانواده ، متن پیام محمد خزایی ، رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

“سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در شرایطی همه کاره است که به برکت فرهنگ انقلاب اسلامی ، شاهد رشد و تعالی فیلمسازان تازه کار در این زمینه هستیم. خدا را شکر ، و از سوی دیگر ، تبلیغات آن مخاطبان.

به احترام یاد و خاطره رزمندگان جوان ایذه ، همراه با دیگر شهدای این دیار ، برگهای طلایی نجیب و شجاع جدیدی از کرامت انسانی به نام وی در تاریخ ایثار در این کشور. علی رندی ، که نزد ما سپرده گذاری کرد ، از این رویداد فرهنگی استقبال کرد.

ما می خواهیم از هنرمندانی که با خلق آثاری سرشار از عشق و صفا در پشت تحریم های ظالمانه نظام سلطه بر جهان ، بذر شادی و امید را در قلب کودکان و نوجوانان ایجاد می کنند ، تشکر کنیم. صدای مظلومیت مردم بزرگ ایران. فیلمسازان فداکار ایرانی اسلامی ، علی رغم همه سختی های زندگی ، مطمئناً در این سالها دین خود را با کمترین انتظارات و انتظارات انجام داده و زمینه را غنی کرده اند.این فیلم بسیار افزایش یافته است.

در مرحله دوم انقلاب اسلامی ایران ، ما منتظر تجربه فیلمسازان جوانی هستیم که مانند همیشه نقش مهمی در معرفی فیلم های ایرانی به فیلم های ایرانی نسبت به افتخارات ارزشمند ملی و بین المللی خود داشته اند. جهان نقشه خوبی برای آینده این فیلم است.

“در نهایت ، امیدوارم با تعامل با فیلمبردار ، در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق یک فیلم عدالت محور ، انسانی و ماورایی برای کودکان و نوجوانان باشیم.”

****

بر اساس این گزارش ، مدیر مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان کودک اصفهان برنامه این مراسم را تشریح کرد. این مراسم به صورت زنده از شبکه اصفهان و سکوی “تیوا” پخش می شود و صفحه رسمی جشنواره از اپلاتو و اینستاگرام پخش می شود.

سعید نصر ، مدیر افتتاحیه این دوره از جشنواره گفت: این مراسم همچنین میزبان گروه خان خواهد بود.

مدیر این مراسم به وجود گروه های هنری فعال در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: به دنبال شعار جشنواره امسال “سینما لند تخیل” ، نمایش عروسکی 10 دقیقه ای با ترکیب 10 دقیقه ای از دوره ای از کودکان و گروه نوجوانان هنر ، موسیقی و تئاتر اجرا می شود.

وی گفت دستور کار دعوت از نوازندگان کودک و نوجوان به بخشی از مراسم افتتاحیه است و تفاوت این قسمت از برنامه با سال قبل استفاده از موسیقی معروف به رهبری ارکستر احسان عباسی است. عملکرد ترکیبی. همچنین میزبانی ارکستر از نظر یکنواختی و لباس متفاوت است.

وی همچنین از دو بخش آیینی و ارزشی که در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم جوانان کودکان تعریف شده است ، یاد کرد: “یکی از این بخش ها مربوط به کرونا است که با رویکردی بین المللی ارائه شده است.” مورد دیگر در این بخش ، تعامل مخاطبان داخلی در قالب هنر است که با موضوع “پروانه ها از شعله نمی ترسند” برگزار می شود. چهره و مجسمه قهرمان او در اشکال مختلف در سالن افتتاحیه به یاد و پاسداشت قهرمان جوان فداکار امسال ، شهید علی لندری ، به نمایش گذاشته شده است.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و جوانان تحت حمایت آریلزا تابس شعار “سینما ، سرزمین خیال” را از 16 تا 21 اکتبر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) برگزار می کند. در.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا