فرهنگ و هنر

توضیح همایون شجریان درباره یک ادعا

توضیح شکایت همایون شجریان

اخیراً محمود احمدی نژاد در مصاحبه ای از عملکرد ریاست جمهوری خود در حوزه موسیقی دفاع کرد. وی در بخشی از سخنان خود به ممنوعیت کار محمدرضا شجریان اشاره کرد. همانطور که در مصاحبه ذکر شد ، ممنوعیتی که در همان دولت اتفاق افتاده است: “من شجریان را دوست دارم و هرکسی می تواند به هرکسی که دوست دارد در انتخابات رأی دهد.” بخشی از سخنان وی بنابراین وی به ملاقات با معاون خود ، محمدرضا شجریان ، که هم اکنون در زندان است ، اشاره کرد. از همایون شجریان خواستیم تا نظر وی در مورد صحت این سخنان را بیان کند.

همایون شجریان در پاسخ به این سخنان به مجله خانواده ، با اشاره به شرایط اخیر پدرش گفت: “پدر در موقعیتی نیست که در مورد این موضوع صحبت کند. جلسه‌ای که وی در مصاحبه از آن یاد کرد ، سال 1988 بود. پیشنهاد می کند که جلساتی با معاون نخست وزیر نخست وزیر دولت نهم برگزار شده است که پس از انتخابات هیچ وقت از سوی پدرش ذکر نشده است. درست نیست.”
وی افزود: “من این پرونده را در سال 1987 ، در پایان دوره اول دولت ، قبل از انتخابات بعدی ، به یاد می آورم ، وقتی که فکر می کرد پدرش ممکن است به آنها توهین کرده باشد.” پس از عمل جراحی ریه که در آن برخی از هنرمندان و بازیگران از پدر خود بازدید کردند ، یکی از هنرمندان کهنه کار با عامل آزار دهنده خود وارد شد و پدر از وجود او غافلگیر شد و با مودبانه بر خلاف میل آنها ، هیچ چیز نگو. “من جزئیات درخواست او را نمی دانم ، بنابراین می دانم پیشنهادی وجود دارد که پدرم با اکراه مخالفت می کند و وی را ترک می کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا