فرهنگ و هنر

بیشترین گروه جهادی در لرستان فعالیت دارند

مجله خانواده / لرستان مدیرعامل بنیاد Ethan ، ستاد اجرایی امام Homeiny ، گفت: “بیشترین تعداد گروه های جهادی در لرستان با این بنیاد همکاری می کنند.”

سعید سلیمانی اظهار داشت که از دبیر قرارگاه جهادی لرستان و مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ایالت در دیدار با رهبر نماز جمعه خرم آباد در روز چهارشنبه برمن سپاسگزار و سپاسگزارم ..

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام هومی (ع) و بنیاد ایتان همیشه برای کمک و حل مسئله محرومیت لرستان و رفع محرومیت برای خدمت به گروه کم درآمد این ایالت در دسترس هستند. از همه توانایی ها استفاده کنید.

مدیر بنیاد ایتان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره استفاده از توانمندی های گروه های جهادی و گروه های بشردوست گفت: “منابع کاری نامحدود مربوط به فعالیت ها در زمینه های اقتصاد ، فرهنگ و جامعه. با حمایت از آنها می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اهمیت امامت جمعه در ایالت ، تأکید کرد: تحقق هدایت های ایالتی می تواند با فعال سازی قابلیت های امامان جمعه در ایالت محقق شود و مردمی است. تأثیر هم افزایی یک گروه و گروه جهادی باید در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ، نماینده ولی فقیه لرستان ، همچنین از خدمات ستادی اجرایی امام خمینی (ره) و آزمایش واکسن کرونا در مورد پسر رئیس ستاد تقدیر کرد و آن را یک اتفاق بزرگ دانست.

وی از بنیاد ستاد اجرایی آتان خواست تا برای رفع مشکلات محرومیت و بیکاری لرستان اهتمام ویژه ای داشته باشد.

به گزارش مجله خانواده ، مدیر بنیاد ایتان ، ستاد اجرایی امام هومینی ، با معیشت و تجهیزات ورزشی برای مناطق کم درآمد و خانه های ورزشی در مناطق کم درآمد ، از لورستین دیدار می کند و همزمان مرحله چهارم همدردی و رحمت خواهد بود. مواردی که مجهز می شوند توزیع شده اند. دولت اهدا شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا