فرهنگ و هنر

«بچه مهندس» جایگزین «دلدادگان» می‌شود

با پایان یافتن سریال «دلدادگان» از شبکه آی فیلم، فصل اول سریال «بچه مهندس» جایگزین می شود.

به گزارش مجله خانواده، سخنگوی شبکه آی فیلم گفت: مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» شبکه آی فیلم فارسی بعد از پخش سریال «عاشق» به کارگردانی منوچه فولادی هر شب ساعت 22 روی آنتن می رود.

پخش فصل اول سریال «بچه مهندس» از جمعه ۱۴ آبان ماه از شبکه آی فیلم آغاز می شود.

فصل اول این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی آریگافری و تهیه کنندگی سید سادی ساخته شد که در ماه رمضان سال 1397 در دوشیما پخش شد. فیلمنامه «بچه مهندس» توسط حسن برسته نوشته شده و سرنوشت کودکی به نام جواد جوادی را روایت می کند.

خلاصه داستان این سریال تلویزیونی به شرح زیر است. زنی هراسان و پریشان با ادعای شدید و التماس فرزندش را به پرورشگاه می فرستد و مدعی است که اگر فرزندش را نپذیرد پدرش او را می فروشد. در پرورشگاه اسم بچه را جواد جوادی می گذارند و کم کم با بچه های دیگر در آسایشگاه بزرگتر بزرگ می شود.

زنده یاد پرویز پورحسینی، برزو ارجمند، بهناز جعفری، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، یونا تدین، مانی رحمانی، فرزین محدث، نفیسه روشن، ساناز سعیدی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال بچه مهندس به ایفای نقش پرداختند.

به گزارش مجله خانواده، فصل اول مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» از جمعه ۱۴ آبان ماه هر شب به جز پنجشنبه ساعت ۲۲ با تکرار ۶ و ۱۴ روز بعد از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا