فرهنگ و هنر

«باشگاه تحریمی‌ها» در راه است

معاون وزیر امور خارجه از ایجاد بلوک رسانه ای «باشگاه تحریم» برای کشورهای مشمول تحریم اقتصادی خبر داد.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از روابط عمومی معاونت امور خارجه، احمد نوروزی امروز شنبه 26 فروردین ماه به مناسبت سومین سالگرد تاسیس خبرگزاری خبری و تصویری ایران از این خبرگزاری بازدید کرد.

وی با بیان اینکه چرا حضور خبرگزاری ایرانی برخی از تهدیدات ناشی از عدم نظارت قانونی در این حوزه در سطح بین المللی را برطرف می کند و جذابیت خوبی برای رسانه های مختلف در حوزه مقاومت و عدم مقاومت ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: که شد. مقاومت. بنابراین مطبوعات و ارتباطات ایران پروژه راهبردی وزارت امور خارجه محسوب می شود.

نوروزی افزود: برای رفع مشکلات و مسائل مطرح شده با برگزاری جلسات متعدد در ماه‌های اخیر به منظور افزایش کاربران مطبوعات ایران و مخاطبان غیرمستقیم این خبرگزاری، همواره تلاش‌هایی صورت گرفته است.

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر تشکیل بلوک های رسانه ای در کشورهای همسایه منطقه گفت: «هیسپان تی وی» اخیرا وارد مرحله دیپلماسی رسانه‌ای تهاجمی‌تر شده است، با همین ایده مختص کشورهای مشمول تحریم‌های اقتصادی، «باشگاه تحریم‌ها برای ارتباط رسانه‌ها با استقبال خوبی مواجه شده است. امیدوارم اقدامات عملی‌تری انجام دهم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا