فرهنگ و هنر

اکران «تو مشغول مردنت بودی» از ۲۵ بهمن ماه در هنروتجربه

فیلم سینمایی “تو مشغول مرگ بودی” از 25 بهمن ماه در سینما “هنروتجربه” اکران می شود.

به گزارش مجله خانواده ، فیلم سینمایی “تو مشغول مردن بودی” به نویسندگی و کارگردانی مجتبی اسپانی و تهیه کنندگی مجید صدیقی از سه شنبه 25 بهمن ماه در سینما هنر و تجربه اکران می شود.

مجید صدیقی تهیه کننده این فیلم در مورد اکران فیلم خود در سینما “هنروتجربه” توضیح داد: نمایش در “هنروتجربه” یک فرصت عالی برای سینماگران و سینماگران است تا پیشنهادات جدیدی را به مخاطبان خود ارائه دهند.

او افزود: «هنر و تجربه» مکانی است که فیلم های جایگزین ظهور ، ظهور و بروز می کنند. محلی برای نمایش فیلم ها و نمایش هایی است که مورد قبول سینماهای عمومی ، گیشه ها و سازمان ها نیست. سینمای هنری مبتنی بر تجربه ، محیط ، مکان و فضای بسیار مناسبی برای افرادی است که در زمینه سینمای مستقل فعالیت می کنند.

سرانجام تهیه کننده ژانر فیلمی را که در “هنروتجربه” نمایش داده می شود توصیف کرد. در واقع اساس فیلم های اندیشه ورز در کشور ما همان فیلم هایی است که در م theسسه هنروتجربه نمایش داده می شود. هم فیلم “شما مشغول مردن بودید” به نویسندگی و کارگردانی مجتبی اسپانیانی و هم مجموعه فیلم های تولید شده با رویکرد تأمل برانگیز ، نمایش در هنر تجربه فرصت خوبی برای یک برخورد خاص و تأمل برانگیز است. است. مخاطبان مشتاق فیلم های فکری.

“تو مشغول مردن بودی” داستان زندگی اجتناب ناپذیر و اجتناب ناپذیر انسان در تنهایی و زندگی مدرن است ، رابطه و زندگی دو خواهر که با دو رویکرد متضاد وضعیت مشترکی را تجربه می کنند. یک توضیح واقع گرایانه را نشان می دهد.

این فیلم به دنبال “جوجه ها در اواخر پاییز جیغ می کشند” دومین فیلم مجتبی اسپانیانی به تهیه کنندگی مجید صدیقی است که در “هنروتجربه” به نمایش در می آید.

این فیلم با بازی شاهده خدادادی ، هانیه پورآذری ، جهانگیر نکویی و هیراد اکبری کار موسسه سینمایی فرانگر است.

از دیگر عناصر “شما مشغول مردن بودید” می توان به کارگردان عکس: مجتبی سپانی ، فیلمبردار: شهرام خوانساری ، کارگردان ضبط: علی کاظمی نژاد ، تدوین صدا: مانا میهن ، آهنگسازی و طراحی صدا: سعید بهرامی ، دستیار اول کارگردان: مرتضی خانجانی ، برنامه ریز : امیر محمد خادم ، تصحیح رنگ و نور: روزبه نجاتی ، مدیر تولید: کیوان احمدی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا