فرهنگ و هنر

انتشار مجموعه گفتگوهای «انعکاس » توسط فرهنگسرای امام خمینی (ره)

در آستانه سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ، ادامه تاریخ شفاهی امام (ره) در برنامه “تأمل” و شعار “نسل اندیشه گرای او” منتشر شده در فضای مجازی توسط فرهنگسرای امام تبدیل شوید.

به گزارش مجله خانواده ، به نقل از سخنگوی فرهنگسرای امام ، سخنرانی ویژه مجموعه برنامه های “امام دلها” از 6 تا 14 ژوئن برای بزرگداشت سی و دومین سالگرد امام ملاحل در اختیار پژوهشگران تاریخ انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت. و بسیاری از چهره های پرشور فرهنگی و سیاسی در فضای مجازی قرار خواهند گرفت.

در این سلسله گفتگوها درباره مرگ امام خمینی و تأثیر آن بر ایران و جهان ، یاكوبو توكوری ، محقق تاریخ انقلاب اسلامی ، درباره مقاومت امام ، فلسطین و راحتی آن صحبت می كند. .مرتضی گودرزی (دیباج) “استاد دانشگاه و نقاش هنر از دیدگاه امام ،” دکتر حسن بنیانیان “رئیس سابق کمیته پیوست فرهنگی شورای انقلاب فرهنگی ، مدیر ارشد هنری پیشین در دوران انقلاب اسلامی تأثیر امام در توسعه فرهنگی و “سردار جعفر جارتی زاده در مورد فرمانده دفاع مقدس ، دفاع و مقاومت و مدیریت دفاع مقدس صحبت می کند.

مجموعه برنامه خورشید جماران با هدف ثبت تاریخ شفاهی امام (ره) و دولت به همت فرهنگسرای امام برگزار شد. علاقه مندان می توانند این مکالمات را در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای امام مشاهده کنند. .فرهنگسراا.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا