فرهنگ و هنر

آغاز اجرای نمایشی با حضور بابک کریمی

شروع نمایش با حضور بابک کریمی

اجرای نمایش «آخرین قطره از نیمه پر» به نویسندگی و کارگردانی آرش واحدی شب گذشته 20 آذرماه در مقابل بابک کریمی آغاز شد.

به گزارش مجله خانواده، اجرای نمایش «آخرین قطره از نیمه پر لیوان» به نویسندگی و کارگردانی آرش واحدی و تهیه کنندگی هدیه محقق شب گذشته 20 آذرماه با حضور بابک کریمی بازیگر سینما و تئاتر آغاز شد. تئاتر انتظامی در خانه هنرمند ایرانی.

نویسنده این نمایشنامه را به شرح زیر بیان می کند: “هرگاه سخنان آینده دور گفته می شود، همه افکار به سمت پیشرفت سوق داده می شود. اما شاید در دنیای آینده ای که ما تصور می کنیم، معنای کلمات ساده امروز به مرور زمان تغییر می کند و سپس: با این فرض، شاید فاجعه امروز شوخی یک ساکن باشد. برای دو سال آینده و شاید بالعکس.
بالاخره در آن زمان سرزمین، وطن و روابط شکل های مختلفی داشت».

آوا فیاض تهیه کنندگی نمایش «آخرین قطره از لیوان نصف و نیمه» را بر عهده دارد. این نمایش هر شب به جز شنبه ساعت 20 در تماشاخانه استاد پلیس در خانه هنرمند روی صحنه می رود و بلیت فروش آن از سامانه تیوال انجام می شود.

سایر عوامل نمایش: هنرهای نمایشی و هنرهای نمایشی: مرتضی روستا، صدابردار و انتخاب موسیقی: آرش واحد، طراح پوستر: حامد هاشمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: معتبی تهولی، دستیار دوم کارگردان: پویا، پسحی، مشاور کارگردان: سمیرامیس بابایی، منشی صحنه: الهه زاهدی، مدیر تبلیغات و روابط عمومی: آوا فایر، عکاس: آیدا عظیمی، کارگردان صحنه: نازنین عسگری، بروشور و مدیر تبلیغات: عاطفه آقاشی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا