عمومی

۶ هزار نفر در یزد علیه کرونا واکسینه شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا دهقانی در مصاحبه با آنلاین گفت: برنامه واکسیناسیون تاج گذاری استان یزد در بهمن ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز شد و پس از دریافت محموله های مختلف ، گروه هدف واکسن تاج را دریافت کرد. سند واکسیناسیون ملی

معاون بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: وی افزود: از ابتدای واکسیناسیون در استان یزد تاکنون 6 هزار و 72 نفر با کووید 19 و 1870 نفر با واکسن کرونا برای بار دوم واکسینه و با کووید 19 واکسینه شده اند.

دگانی ادامه داد: بیش از 100 نفر از امدادگران اولیه ، حدود 700 نفر از نیروهای مراقبت های بهداشتی ، بیش از 3000 نفر از کادر درمانی ، بیش از 300 نفر از بیماران خاص ، بیش از 600 نفر از بیماران سرطانی ، بیش از 100 نفر از جانبازان بیش از 200 سالمند ، 8 نفر از حمام ، بیش از 500 نفر از افراد پاکدامن افراد اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: وی افزود: “همچنین 115 نفر از نیروهای امدادی ، بیش از 200 نفر از كارگران بهداشتی ، بیش از 1300 نفر از كارمندان مراقبت های بهداشتی ، همه جانبازان و چهار نفر از حمام كنندگان واکسیناسیون تاج دوم را در استان یزد انجام دادند.”

معاون نخست وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه می دهد: “اعتقاد به پایان تاجگذاری با واکسیناسیون اشتباه بود و اگر از این امر غفلت کنیم ، تعداد بستری شدن در عروق بیماری کرونا افزایش یافت.

دکمه بازگشت به بالا