عمومی

۲۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / فوت ۱۰ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد که از ۷ مرداد تا امروز ۷ مردادماه، ۸۰۹ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده اند که از این تعداد ۲۶۵ نفر از بیماران کرونایی در اصفهان تایید و ۹۷ نفر بستری شده اند. در این مدت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

در حال حاضر 505 بیمار کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 89 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 99 بیمار بهبود یافته از کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

شهر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی 24 ساعت گذشته 10 مورد فوتی ناشی از کرونا شامل 5 مورد فوت قطعی و 5 مورد مشکوک به کرونا به ثبت رسیده است.

ضمناً بر اساس اعلام از ابتدای تشکیل سازمان، پاندمی کرونا تا امروز یک میلیون و 527 هزار و 824 بیمار مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد 510 هزار و 819 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

از این ابتدا پاندمی 18741 بیمار مشکوک و تایید شده کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان باختند که از این تعداد 11882 مورد فوت قطعی و 6859 مورد مشکوک به کرونا بوده است.

144 هزار و 529 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

دکمه بازگشت به بالا