عمومی

یورش تیم موفق – مجله خانواده

در فوتبال ایران ، بسیاری از بازیکنان در برابر مدیران باشگاه بازی می کنند ، اما لحن و ادبیاتی که استقلال در مورد مددی به کار می برد ، واقعاً جدید است.

به گزارش مجله خانواده ، این روزنامه همشهریان او می نویسد: با توجه به موقعیت ثابت استقلال در رده سوم لیگ ، ممکن است بروس بدون آموزش تیم آسیب جدی نبیند ، اما برای مدیران ، به ویژه کسانی که مدیرعامل این باشگاه هستند. سیل مصاحبه های عصبانی بازیکنان ، احمد مددی را متعجب کرد ، هر کس. این مسئله به وضوح اختلافات حل نشده در باشگاه استقلال را نشان می دهد. فلاحارد ماگیدی علنا ​​اظهار داشت که این باشگاه به دنبال مربی دیگری بود اما فقط مخالفت وزیر ورزش او را در سمت خود نگه داشت. این احتمالاً عجیب ترین نوع همکاری بین مربیان و مدیران در سراسر جهان است!

مدیرعامل در ضعیف ترین موقعیت ممکن

در فوتبال ایران ، سابقه چندین بار بازی بازیکنان با مدیران باشگاه وجود دارد ، اما لحن و ادبیات استقلال در مورد مادادی واقعا جدید است. تصور کنید ارسلان مطهری به صراحت می گوید که او حتی نمی خواهد دور میز برای مذاکره درباره تمدید قرارداد بنشیند. موضع مجیدی نیز کاملاً مشخص است. علاوه بر این شایعات شگفت انگیزی مبنی بر عدم اعزام دستیار هافبک به اردوی تیم در شب دربی حذفی وجود داشت و در غیاب وی با ارائه مدیر عامل یک شوخی عجیب و جمعی ساخته شد. در واقع ، خود مددی از این ماجرا آگاه بود و فهمید که موقعیت وی در استقلال نسبت به گذشته چقدر پایین و ضعیف است. اما ممکن است برخی از نگرشهای بی سابقه مستقلین نسبت به مددی بی ارتباط با ورود دولت در آخرین روزهای زندگی او نباشد. با این حال ، این بازیکنان و مربیان می دانند که تغییر دولت و تغییر مدیران وزارت ورزش احتمالاً اخبار مربوط به مددی و دوستانش را از بین خواهد برد. بنابراین رفتار بی پروا به مدیر تیم حمله می کند.

مثل رسول پناه

این موقعیت های مفید روزمره شباهت زیادی به وضعیت مهدی رسولپانا در چند هفته آخر حضورش در پرسپولیس دارد. در آن زمان تیم موفق که به دلایلی به فینال آسیا صعود کرد با مدیر باشگاه زاویه دید ، در حالی که بازیکنان و کادر فنی بی وقفه حمله را آغاز کردند. با تشویق از نتایج خوبی که به دست آوردند ، سرانجام مجبور شدند رسول پناه را به وزارت ورزش اخراج کنند. همین حالا هم استقلال بعد از کسب نتایج خوب ، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، مرحله یک چهارم لیگ و حذفی در دربی ، استقلال احساس می کند معشوقشان خریدار دارد. بنابراین آنها بی رحمانه به مدیریت حمله می کنند. با کمک اوضاع بسیار بدتر است. “او هزینه پناهجوی بلانکو را پرداخت کرد ، خرید جدید به موقع خوبی از مدیرعامل استقلال انجام داد و به هر حال کارها را انجام داد ، اما خبری از این نیست.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا