عمومی

یادواره شهیدان «انصاری» و «نورانی» در رشت برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ عباس حسینی در جلسه امشب اظهار داشت: تنها فرماندار شهید ، شهید “آری اکبین انصاری” و شهید “آری لیزا نورانی” ، زرافه سابق و یادبودی برای معاون سابق مهندس شهید 39 سالگرد 257 کارمند شهید در گیلین در تلویزیون بازداشت شده اند.

“ما بسیار خوشحالیم که اعلام می کنیم که این شرکت بسیار نزدیک به سازمان کارمندان پایه است.” “این یادواره تلویزیونی ساعت 6 عصر یکشنبه از تلویزیون Balan به طور زنده پخش می شود.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه شهادت این شهدا ساعت 8 صبح روز یکشنبه تیراندازی می شود ، گفت: میهمان ویژه این برنامه ها همسر شهید انصاری بود و مراسم تیراندازی در جلوی فرماندار و فرماندار کشور برگزار شد. انجام خواهد شد.”

علاوه بر این ، شهید علی انصاری از رادار و رزمی علی رضا نورانی از لنگرود افزود:

مدیر اجرایی سازمان بسیج ارتش گیلان-قدس با بیان اینکه یک سرویس یادبود برای شهدا در انصاری و نورانی به دلیل شیوع تاجی صورت خواهد گرفت ، گفت: “ابتکار برگزاری یک یادواره شهدا در تلویزیون یک بازتاب ملی است.” این است.”

حسنی به برخی خصوصیات اخلاقی شهید علی علی انصاری اشاره کرد و گفت: “او با توجه به آموزه های ورایات فقیه ، بر خدای متعال تکیه کرد ، بخشش ، آمرزش ، ظلم با فقراست. تقدیر به کمک به مردم و خدمت به اسلام و مردم همیشه. “

وی افزود: استفاده از یاد و خاطره یک شهید چیزی بیش از شهادت نیست.

در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان ، چهارم ژوئیه 1981 ، یک هفته پس از انفجار دفتر حزب اسلامی در مسیر دفتر فرماندار جیران در خیابان راخانی در رستاستان ، با شهید علی اکبین انصاری. شهید علی رضانورانی توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

دکمه بازگشت به بالا