عمومی

کلیدواژه‌های تازه سرمایه‌گذاران مصی علی‌نژاد چیست؟

هفته گذشته، موسی علی به برنامه گفتگوی تامرون هال مجری مشهور سیاه پوست آمریکایی پیوست و این بار رویکردی متفاوت برای انتقاد از افکار عمومی آمریکا، به ویژه علیه پایگاه رای گیری دولت دموکرات بایدن: زنان، سیاه پوستان و جمهوری اسلامی در پیش گرفت. تجزیه و تهاجم نظامی به ایران. با توجه به اینکه دولت آمریکا در قرن گذشته هرگز برنامه‌ای برای براندازی یا حمله نظامی به هیچ کشور دیگری بدون اقناع افکار عمومی انجام نداده است، درک روش‌های تبلیغاتی او در این برنامه تلویزیونی بسیار مهم است، بسیار مهم برای فعالان اطراف جهان. حوزه رسانه و دیپلماسی مردم در ایران خدمت می کنند.

مجله خانواده- احسان محدیان: مصاحبه موسی علینژاد را باید با دقت دید و تحلیل کرد تا بازی رسانه ای ضدایرانی غرب و آمریکا را درک کرد. حزب دمکرات که به لطف سیاه پوستان، زنان، لاتین تبارها و سایر اقلیت ها قیام کرده است، حمایت پایگاه رای را به دست آورده و از ناآرامی های خشونت آمیز ایران حمایت عملیاتی کرده است که ممکن است با ادامه رویه های فعلی کاهش یابد. نیاز به اثبات دارد. مشروعیت حمایت آنها ، علی نژاد را در برنامه ای با حضور زنان لاتین و سیاه پوست نشان داد.

کلیدواژه های سرمایه گذار جدید مسیح علینژاد چیست؟

مقایسه وقایع ایران با داستان جرج فلوید

این نمایش سعی می کند با نمادسازی وقایع ایران، افکار عمومی را به همان شیوه ای که برای جورج فلوید سیاه پوست اتفاق افتاد، به او منتقل کند (اگرچه پیشینه و تاریخچه این دو رویداد کاملاً متفاوت است) این اثر به دلیل نظام جمهوری اهمیت دارد. همواره بر سرکوب سیاهان و زنان در آمریکا به عنوان یک تاکتیک تبلیغاتی تاکید داشته و اکنون دولت بایدن از این حربه علیه خود جمهوری اسلامی برای خنثی کردن آن استفاده می کند.

فراموش نکنیم که بایدن به وضوح در مورد نیاز به آزادی ایران صحبت کرد. علی نژاد در این مصاحبه به دنبال توجیه حمله و فروپاشی ایران برای مخاطبان خسته از جنگ های مکرر دولت های مختلف واشنگتن در مناطق مختلف غرب آسیا است. .

کلیدواژه های سرمایه گذار جدید مسیح علینژاد چیست؟

شهادت دروغ سابقه دارد

این رویه سرکوب و فریب افکار عمومی غرب با بدرفتاری با زنان سابقه دارد، او در حضور اعضا شهادت دروغ داد و در شهادت احساسی مدعی شد که شاهد بوده سربازان عراقی نوزادی را از دستگاه جوجه کشی پس از حمله ارتش عراق به عراق بیرون آورده اند. کویت بیمارستان‌های کویت را برچیدند، دستگاه‌های جوجه‌کشی را برچیدند و اجازه دادند بچه‌ها بمیرند. این شهادت دروغ افکار عمومی غرب را خشمگین کرد و عملیات بازپس‌گیری کویت از نیروهای عراقی را توجیه کرد. نام خانوادگی او نایره الصباح است و معلوم شد که دختر اوست. سعود الصباح، سفیر کویت در آمریکا. علاوه بر این، مشخص شد که شهادت او به عنوان بخشی از کمپین روابط عمومی شهروندان کویت آزاد که توسط شرکت روابط عمومی آمریکایی هیل اند نولتون برای دولت کویت اداره می شود، سازماندهی شده است.صباح نمونه کلاسیکی از تبلیغات جنایی مدرن در نظر گرفته می شود.

تجربه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را تکرار کنید.آرزوی علی نژاد

حالا این بازی خطرناک دیپلماسی عمومی را علینژاد به گونه ای دیگر انجام می دهد. به زبان بدن و نوشتار علی نژاد دقت کنید. کلیدواژه هایی که برای ایجاد خشم و نفرت علیه ایران و دولت آن استفاده می شود و البته پیامد این خشم و توجیه افکار عمومی جهان، توجیه حمله نظامی به ایران است. – احیای برجام. این واقعیت که او ناآرامی های ایران را با روند فروریختن دیوار برلین مقایسه می کند نشان می دهد که غرب در نهایت ایران را هدف قرار داده است. یعنی تکرار تجربه فروپاشی شوروی با تکه تکه کردن ایران و این واقعیت این روزها بیشتر نمایان شده است. او در جایی دیگر از کلمه کلیدی آپارتاید جنسیتی علیه جمهوری اسلامی استفاده می کند و مخاطبان غربی را به یاد دولت نژادپرست آفریقای جنوبی می اندازد. در حالی که این دولت اسرائیل است که در حال حاضر به دلیل ظلم و جنایات خود علیه فلسطینیان مستحق این نام مستعار است، علی نژاد اساساً از این کلمه کلیدی علیه ایران استفاده می کند.

کلیدواژه های سرمایه گذار جدید مسیح علینژاد چیست؟

کلیدواژه های سرمایه گذار جدید مسیح علینژاد چیست؟

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است!

برای درک بهتر این پروژه ضد ایرانی برخی از نوشته های او را مرور کنید.

– به قتل رسید چون موهای مسا امینی را دوست داشت. برای یک تکه مو، خدای من، برای یک تکه مو!

– دولت همه چیز را درباره مردم گفت و مردم هم خودشان تصمیم گرفتند

– مردم می خواهند به رژیم آپارتاید جنسیتی پایان دهند

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است، اگر موفق شویم این دیوار را خراب کنیم، خامنه‌ای و رژیمش از بین می‌روند.

ساده لوحانه است که تصور کنیم علی نژاد خود با بیان چنین جملات و کلمات کلیدی به نتیجه رسیده است، اما خلاصه و گزیده ای از روزها و ساعت ها تحقیق و تفکر در سازمان ها و اتاق های فکر آمریکا و اروپا را بازگو می کند. پرداختن به این جنبش به ظاهر مظلوم براندازی که به بهانه دفاع از حقوق زنان و ستمدیدگان برای حل این معضل، دندان های خود را برای تکه تکه کردن ایران در هم کوبیده است.

برخورد با علی نژاد مستلزم استفاده موثر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی است.

البته او می خواهد با حمله به نیروهای نظامی و انتظامی هزینه جدی گرفتن اغتشاشگران امنیتی ایران را افزایش دهد و به حمله به افسران پلیس مشروعیت بخشد.علی نژاد نه زلنسکی است نه گورباچف ​​و نه نلسون ماندلا. در نهایت او به سرنوشتی مانند فاطمه زرین تاج (معروف به طاهره قلعه العین) در دوران قاجار دچار شد که به دنبال ترویج بابیت، بهائیت، هرزگی و روابط جنسی آزاد بود. نسبت به اعدام عزیزخان فرمانده سپاه ناصرالدین شاه در سال 1286 هجری قمری نداشت. موسی علینژاد قره العین در عصر شبکه های اجتماعی است و مقابله با او و حامیانش مستلزم هوشمندی و استفاده موثر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی و اغتشاش حامیانش در خیابان هاست که برای شناسایی و دستگیری آنها نیازمند اطلاعات و نیروی انتظامی هستیم. هرگونه تاخیر در این زمینه برای آینده ایران عزیز زیان آور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا