عمومی

کاش شبیه طارمی بودی! – مجله خانواده

امیدوارم سردار نیز جسارت و شجاعت تلمی را داشته باشد و چالشی جدید در فوتبال خود امتحان کرده باشد. بعید به نظر می رسید که زنیت در صورت تمایل به جدایی بتواند او را متوقف کند. افسوس که روسیه به خانه امنی برای آزمایش تبدیل شده است و این بازیکن نمی خواهد سرزمین امپراتور را ترک کند.

به گزارش مجله خانواده ، این روزنامه دنیای اقتصادی او نوشت: “داستان طبق معمول بود.” با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا ، شایعات و اخباری مبنی بر انتقال سرداران آزمون از زنیت سن پترزبورگ لیگ روسیه به تیم ها و لیگ های معتبرتر مطرح شد. در ابتدا ، مسئله رومی در ایتالیا به طور جدی مورد بحث قرار گرفت و گفته شد که آزمون این تیم ممکن است شاگرد ژوزه مورینیو باشد. سپس با جدیت بیشتری شاهد انتقال سردار به بایر لورکوزن در لیگ آلمان بودم. این دو شایعه چندین هفته بر رسانه های اروپایی و ایرانی حاکم بود ، اما سرانجام رد شد. با نزدیک شدن به آخرین روز پنجره تابستانی ، لیون فرانسه این بار به عنوان مشتری قوی سردار معرفی شد و اظهار داشت که حضور او در لیگ قهرمانان قطعی است ، اما این اتفاق نیفتاد. این بار همه جزئیات در رسانه ها آمده است. باشگاه روسی برای گرفتن رضایت سردار 25 میلیون یورو درخواست کرد اما تیم فرانسوی بیش از 15 میلیون یورو پرداخت نکرد. سرانجام توافق نهایی حاصل شد و حتی معتبرترین نشریه ، Equipe ، ادعا کرد که در آزمایش پزشکی روز دوشنبه در لیون آزمایش شده است ، اما در چند ساعت آخر پنجره تابستانی ، اخبار منتقل شد. در لیگ روسیه اعلام شد امتحان را ادامه دهید

سردار 9 سال پیش در 17 سالگی راهی روبین کازان شد و دسته 2 روسیه را به عنوان نقطه شروع برای تیم بزرگتر انتخاب کرد. اما حضور او در این سکوی پرتاب تا 26 سالگی ادامه داشت! این آزمون برای تیم هایی مانند روستوف و زنیت در سال های اخیر یک رکورد نیست. به خصوص در دو فصل اخیر و سه فصل گذشته ، مشخص شد که کلاه فوتبال روسیه برای این بازیکن کم است و مهارت های او به هدر می رود. امسال ، این بازیکن به آخرین فصل قرارداد خود با زنیت رسیده است ، بنابراین مشکل انتقال آزمون به تیم بزرگتر بسیار جدی شده است. در چنین مواردی ، معمولاً گارد باشگاه برای فروش بازیکن بازتر است. با پایان قرارداد ، بازیکن فوتبال “آزاد” می شود و می تواند به رایگان به هر تیمی برود. به همین دلیل ، انتظار می رفت زنیت در نهایت سردار را بفروشد ، اما این کار را نکرد. کی میدونه شاید زنیتی ها در این واقعیت متحد باشند که سردار قرارداد خود را تمدید می کند و کل چرخه تکرار می شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد و او آزمایش آزادی قریب الوقوع خود را می دانست.

شش سال بعد ، مهدی طارمی بزرگتر از امتحان راهی اروپا شد ، اما با انتخاب های مناسب ، امروز در جای مناسب قرار گرفته است. امیدوارم سردار نیز جسارت و شجاعت تلمی را داشته باشد و چالشی جدید در فوتبال خود امتحان کرده باشد. بعید به نظر می رسید که زنیت در صورت تمایل به جدایی بتواند او را متوقف کند. “شرم آور است که روسیه به خانه امنی برای آزمایش تبدیل شده است و این بازیکن نمی خواهد سرزمین امپراتور را ترک کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا