عمومی

کارلوس ترک عادت نکرده است

تیم ملی ایران امروز به مصاف سنگال می رود اما برد مقابل اروگوئه تا حد زیادی می تواند دلایل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را توجیه کند.

به گزارش مجله خانواده به نقل از تمرین 3او را به قدری می شناسیم که حتی از ریش سفیدی که روی صورتش دارد می توان بسیاری از شرایط و دغدغه های اخیرش را دید و فارغ از همه مراسم با لباس ورزشی و صورت نتراشیده در کنار زمین حاضر شد. آنچه در چند سال گذشته در مورد او کمتر شناخته شده است. مگر اینکه کار مهم تری برای انجام دادن داشته باشد.

آنچه مسلم است او زمان کافی برای ساخت تیمی که یکی از گزینه های او برای صعود به مرحله بعد باشد را نخواهد داشت و قصد دارد از تمام وقت در این مینی کمپ استفاده کند تا بتواند از شأن و منزلت خود محافظت کند. فوتبال ایران در بدترین حالت.

طبق اخبار رسیده از اردوی اتریش، سرمربی پرتغالی بیش از 10 ساعت در روز برای آماده سازی تیم ملی خود و آنالیز رقبای خود وقت می گذارد.

او این عادت را ترک نکرده است، هنوز هم وسواس عجیبی در پرداختن به جزئیات دارد و به گفته برخی از بازیکنان حاضر در کمپ، بدون زمان کافی نمی تواند این عادت قدیمی را ترک کند. حساسیت او به جای کاهش، افزایش یافته است.

بدون شک خبر عجیب اردوی پایانی تیم ملی در قطر در گرمای 40 درجه به گوش او رسیده و شاید به همین دلیل است که با حفظ این اردو در بهترین حالت خود توانسته است سر قبل را شکست دهد.به همین دلیل می خواهیم به شما نشان دهیم تفاوت با مربیان در نزدیکی آلپ امکان پذیر است.

به هر حال انگیزه حضور در بزرگترین و دیدنی ترین کارناوال ورزشی جهان، آن هم برای چهارمین بار، افتخاری گرانبها بود که فردی با این سطح از جاه طلبی نمی تواند به راحتی بی تفاوت از کنار آن بگذرد. در عمل شما و آشکار.

انتشار آن پست معروف در صفحه شخصی اش از فضای صمیمی رختکن تیم ملی شاید از نظر حرفه ای قابل توجیه نباشد اما در کل ارزشش را دارد و همین باعث می شود در واقع کارلوس کی روش با وجود جذابیتش و افتخار، نباید به تیم ملی نسل کنونی ایران که بیشترین نقش را در پیدایش آن داشته است، اعتقاد راسخ داشته باشد، من هرگز پیشنهاد هدایت را نمی پذیرم. حتی اگر این پیشنهاد از طرف یکی از اعضای خانواده باشد.

فراموش نکنیم، حتی پس از گذشت دو سال، برخی رسانه های داخلی همچنان از آلکوئنو انتقاد می کنند که چرا تیم ملی را در المپیک پذیرفته است. منتقدان این طیف از سرمربیان مشهور جهان معتقدند که او بیش از هر چیز دیگری می خواست در المپیک حاضر شود.

عملکرد قابل قبول تیم ملی تنها در چند جلسه نشان از برتری آنها بر یکی از قوی ترین اروگوئه های سال های اخیر داشت و این بازیکن 70 ساله پرتغالی می تواند روی درایت حساب کند. شما هنوز هم می توانید پشت سر او بازی کنید. نقش او نقش یک حرفه ای بازی مافیایی است که قوانین بازی را به درستی درک می کند و ماجراهای روز را تجزیه و تحلیل می کند تا تیمش را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.

برای اینکه بفهمید مهم ترین دلیلی که شاگردانش او را تحت تأثیر قرار داده اند چیست، کافی است به همان کلیپی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود، بازگردید و صلاحیت مدی تاج را تأیید کرد. او که سال‌ها با سر الکس فرگوسن گذرانده و فضای بزرگ‌ترین رختکن جهان را تجربه کرده است، در استفاده از کلمات کلیدی برای هیجان‌انگیز کردن بازیکنان به مرزهای مهارت خود رسیده است. هنوز در راهروهای فدراسیون و مرکز ملی فوتبال و مجموعه پک هستند، شجاع در بازی اخیر تیم ملی مقابل اروگوئه با فداکاری به دو ضربه سنگین سوارز و والورده پاسخ داد تا دروازه تیم ملی را تهدید نکند. سرم روی توپ در

به این ترتیب سی کیو با در نظر گرفتن تمام توضیحات بالا تمایل خود را برای حضور مجدد روی نیمکت تیم ملی به جای حاجی صفی، طالیمی، جهان باوش، انصاری فرد، عزتراهی و… پنهان نکردند. جام جهانی. آنها برای رسیدن به هدفشان حتی تا جایی پیش رفتند که با وزیر ورزش هم به بحث هایی پرداختند که تاکنون در فضای تیم ملی رایج نبود.

در واقع این نسل از ملی پوشان فعلی در تاریخ فوتبال ایران در 9 سال اخیر بی نظیر هستند و این بدان معناست که مهم ترین و بهترین لحظات فوتبال را در عرصه ملی تجربه کرده اند. سرمربی، جایگاهی که الان دارم را مدیون او هستم و به هیچکس جز کارلوس اعتماد ندارم. (البته بحث های زیادی روی این موضوع وجود دارد، زیرا اگر بخواهید این موضوع را دقیق و منطقی بررسی کنید، مارک ویلموتس گفت که تمام انتقادات زیادی که به او وارد شده به این دلیل است که می توانم بگویم قربانی این افراط است. اعتیاد.)

قهرمانی اروگوئه در همه ستاره ها ایده آل ترین اتفاق برای کی روش در حال حاضر بود. حالا انتقادها به میانگین سنی بالای تیم ملی کمتر می شود اما کی روش به این انتقاد اشاره خوبی می کند. او معتقد است که قانون افزایش تعداد جایگزین های تایید شده پس از همه گیری، این کمبود را بیش از هر زمان دیگری نمایان می کند.

کی روش امروز در یکی از حساس ترین لحظات حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، تیمش را برای بازی مقابل شاگردان الیو سیسه در ورزشگاه موشن اینوست آرنا به میدان می فرستد. ترکیب منسجم متشکل از ستارگان مطرح باشگاه های اروپایی، جدال با آنها را می توان آخرین آزمون جدی برای تیم ملی ایران قبل از بازی مقابل انگلیس در جام جهانی دانست.

نکته جالب توجه این است که سنگالی ها در 15 بازی اخیر خود فقط یک بار شکست خورده اند. اتفاقاً آن یک شکست زمانی اتفاق افتاد که قاهره در مصر بود. آنها و مصر با میزبانی از سه بازی مهم (فینال جام ملت های آفریقا و مقدماتی جام جهانی) ناگهان تبدیل به دشمن شدند.

نتیجه امروز مقابل سنگال معیار خوبی برای قضاوت تیم ملی نیست، اما در عین حال نباید هزینه باخت اسکوتیک در بازی دوستانه مقابل الجزایر را فراموش کرد. کی روش هرگز اشتباه اژدها را مرتکب نخواهد شد و با ترکیبی شاید متفاوت از دیدار اروگوئه، تمام تلاش خود را با قهرمان آفریقا خواهد کرد تا سطح اعتماد او و سربازانش تا حد امکان افزایش یابد. روبروی هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا