عمومیکسب و کار برتر

پنجره دوجداره پیش ساخته بخریم یا نه؟

هر خانه ای ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به تعویض در و پنجره داشته باشد. اما در این مقاله به طور خاص به جایگزینی پنجره های قدیمی با پنجره های نسل جدید می پردازیم. پنجره دوجداره یا پنجره یو پی وی سی و به این سوال پاسخ می دهیم که آیا امکان نصب پنجره و پنجره دوجداره بدون تخریب وجود دارد یا خیر؟ .

آیا نیاز به تعویض درب و پنجره قدیمی دارید؟

یکی از دلایل اصلی تعویض درب و پنجره در منازل آلودگی صوتی است، به ویژه برای منازل واقع در بزرگراه های پرتردد یا نزدیک بزرگراه ها، تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره UPVC بسیار ضروری است.

با این حال، در مورد ساختمان های قدیمی، مشکلات دیگری وجود دارد. یکی از این مشکلات عایق نبودن درب و پنجره های قدیمی است که به درب و پنجره آهنی نیز معروف است. تصور کنید در یک روز سرد زمستانی در اتاق خواب خود در حال استراحت هستید و با وجود اینکه بخاری ها را روشن کرده اید، باز هم احساس می کنید گرما از پنجره می آید و هوای اتاق گرم نیست. حتی در تابستان با وجود اینکه کولر کار می کند، خانه آنطور که باید خنک نیست. اینها به این دلیل است که در و پنجره های فلزی فاقد عایق هستند و تنها راه حل قابل اعتماد جایگزینی درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره های دو نفره است.

یکی دیگر از مشکلات پیش روی خانه های دارای در و پنجره آهنی مشکل آفات است. مهم نیست چقدر خانه‌تان را تمیز می‌کنید، مهم نیست که چقدر صفحه‌نمایش زیر درب خانه‌تان است. وقتی درها و پنجره ها قدیمی می شوند، میکروب ها از طریق درزهای ریز وارد خانه شده و در آنجا رشد می کنند. یکی از دلایل اصلی وجود پشه در خانه به خصوص در فصل تابستان، در و پنجره های قدیمی خانه است.

یکی دیگر از مشکلات خانه های بدون درب و پنجره یو پی وی سی آلودگی است. در شهرهای بزرگ که بیشتر روزهای سال هوا آلوده است، این آلودگی از درز در و پنجره های قدیمی وارد خانه شده و به اصطلاح پرده و دیوار را دود می کند. بنابراین با وجود مشکلات بهداشتی، ساکنان این نوع مسکن ها مجبورند زمان و تلاش زیادی را برای نظافت خانه اختصاص دهند.

به طور کلی اگر بخواهیم مزایای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره را لیست کنیم، لیست زیر را خواهیم داشت:

ثبات

صرفه جویی در مصرف انرژی تا 40 درصد

کاهش آلودگی صوتی تا 40 دسی بل

در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) و اثرات مضر آن مقاوم است

زنگ مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت اتمسفر.

از ورود گرد و غبار، دود و گازهای بیرونی جلوگیری می کند

نیازی به صرف هزینه برای طراحی نیست

مقاوم در برابر مواد خورنده، اسیدها، بازها و مواد شیمیایی

مقابله با آب و هوای سخت

هنگام احتراق و تولید گازهای سمی

کاهش ضریب تبادل حرارت منحصر به فرد به دلیل پروفیل 4 سوراخ

تمیز کردن آسان و راحت به دلیل خاصیت ضد باکتریایی پروفیل

ثبات رنگ در برابر نور خورشید

قابلیت استفاده از پوشش های رنگی مختلف و رنگ های رنگی

زیبایی فوق العاده

با قیمتی مقرون به صرفه

خدمات مکرر مورد نیاز نیست

حفاظت از محیط زیست از طریق بازیافت

نصب آسان

تقویت دوگانه با استفاده از گالوانیزه

و…

با پنجره ها و درهای قدیمی چه باید کرد؟

یکی از سوالاتی که برای کسانی که در خانه های قدیمی با در و پنجره آهنی زندگی می کنند این است که با در و پنجره های قدیمی چه کار کنند. آیا می توان آنها را جایگزین کرد؟ پاسخ این سوال به وضوح “بله” است. اما بسیاری از مردم بر این باورند که درها و پنجره ها جزئی از خانه هستند و قابل تعویض یا آسیب دیدن نیستند، اینطور نیست. اما باید بدانید که او می تواند در و پنجره های دو شیشه ای را نیز بدون آسیب نصب کند که گفتن آن سخت نیست.

چگونه پنجره آهنی را با UPVC تعویض کنیم؟

برای جایگزینی پنجره های قدیمی با UPVC ابتدا باید در مورد آن تحقیق کنید به عنوان مثال آیا همه پنجره های دوجداره UPVC عایق صدا هستند؟ مزایا و معایب پنجره دوجداره یو پی وی سی ریلی چیست و آیا این نوع پنجره ها مناسب هستند؟ پس از پاسخ دادن به چنین سوالاتی باید بدانید که چقدر زمان می خواهید برای این کار صرف کنید.توجه داشته باشید که این پروسه مدتی طول می کشد.این زمان بسته به اندازه خانه و تعداد پنجره ها متفاوت خواهد بود.مثلا برای یک خانه با 6 پنجره، شما حدود 8 ساعت زمان نیاز دارید.

برای تعویض پنجره آهنی با UPVC باید پرده ها را بردارید و در هر طرف پنجره یک متر فاصله ایجاد کنید. قسمتی از پنجره که قاب اصلی است بین مصالح ساختمانی قرار می گیرد که لزوماً نیازی به برچیدن آن نیست. قاب پنجره ثانویه از دستگاه فرز جدا شده و با پنجره جدید (بدون شیشه) جایگزین می شود. حالا نوبت عینک است. پس از قرار دادن شیشه در قاب، با چسب و مواد مخصوص بسته می شود. در مورد درب های UPVC (مانند درب های بالکن) تقریباً همین رویه رعایت می شود. بنابراین نصب درب و پنجره دوجداره بدون هیچ گونه تخریب و ساخت و ساز خواهد بود و برای بسیاری از افرادی که نگران بهم ریختگی خانه یا محل کار خود هستند، آسودگی خاطر خواهد داشت.

اطلاعات بیشتر در مورد پنجره دوجداره UPVC

اکنون که با فرآیند تعویض پنجره های قدیمی و دوجداره آشنا شدید بد نیست در مورد انواع پنجره های به کار رفته در این نوع پنجره ها تحقیق کنید تا بتوانید پنجره های مورد نیاز خود را خریداری کنید. درك كردن. . برای خرید درب و پنجره UPVC باید یک برند معتبر انتخاب کنید. زیرا در صورت عدم کیفیت آب بندی پنجره، تمامی عملکردهایی که از درب و پنجره دوجداره انتظار دارید از بین می رود. محصولات و پروفیل ویژه آبایان نه تنها عالی هستند، بلکه با این شرکت می توانید به راحتی پنجره قدیمی خود را از صفر تا صد رها کنید و خانه یا محل کار خود را از آسیب های صوتی، خطر هوا، حشرات و … محافظت کنید. خیلی سال. کمبود گرما.

بدیهی است حفظ کیفیت پروفیل UPVC ارتباط مستقیمی با کیفیت مواد اولیه و ترکیب مناسب آنها دارد. به همین دلیل است که آبایان در تولید پروفیل های UPVC سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف و کیفیت آن در طول زمان ثابت است و با دقت فراوان و با استفاده از کارشناسان مجرب مواد اولیه مرغوب را تهیه می کند، به ترکیبی ماندگار و متمایز دست یافته است. زیرا پودر پی وی سی (پلی وینیل کلراید) استفاده شده در پروفیل آبایان، یک ترموپلاستیک مدرن با مشخصات فنی (K-value 6558) از بندر امام پتروکیمیا بوده و سایر افزودنی های پروفیل معتبر و بهترین برندهای اروپایی می باشد. .

اما از سوی دیگر، ابایان در برابر شرایط سخت آب و هوایی که با طرح های آلمانی ساخته شده، پروفایلی قوی و ثابت است. پروفیل آبایان دارای چهار سوراخ با ضخامت معمولی و سطح مقطع آن 60 میلی متر می باشد. لاستیک آب بندی به کار رفته در اطلاعات بسته شدن درب TPE دارای تراکم بالا و تاثیر بسزایی در شفافیت پنجره ها می باشد ضخامت شیشه های بکار رفته در تابلوها 20 میلی متر و پنل های تولید شده تزئینی و بسیار زیاد می باشد. جالب هست. علاوه بر این، طراحی زوار بسیار انعطاف پذیر است و شرایط نصب را برای نصابان حرفه ای ساده می کند. اما از سوی دیگر، لاستیک آب بندی زوار همزمان با فرآیند تولید اطلاعات با فناوری کوکسترود تزریق می شود، بیماری ای که برای پنجره ها بسیار مناسب است. علاوه بر این دوام این لاستیک بند ها از دیگر مزایای این فناوری است.

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب چقدر است؟

در پنجره های UPVC از پروفیل استفاده می شود و قیمت پروفیل به طور مستقیم به قیمت سکه بستگی دارد. در نتیجه نمی توان در این مورد قیمت ثابتی ارائه داد. اما آنچه مشخص است این است که این نوع پنجره ها در مقایسه با نمونه های قدیمی خود از همه لحاظ مقرون به صرفه هستند. اگر شما هم در و پنجره های قدیمی دارید، بد نیست بدانید که با یک بار پرداخت، برای همیشه از شر هزینه های کوچک اما بزرگ رهایی خواهید یافت. هزینه هایی مانند نظافت منزل، تعویض شیشه، پاشش، قبوض برق و گاز با ارقام بالا، تعمیرات و غیره.

اطلاعات بیشتر:

https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

دکمه بازگشت به بالا