عمومی

وقوع یک فقره قتل در تالش / قاتل خودکشی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از خیابان های شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد قاتل با استفاده از یک قبضه چاقو و با وارد کردن یک ضربه به گردن مقتول مرتکب قتل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل 23 ساله بلافاصله پس از ارتکاب به قتل با یک دستگاه خودروی پراید نقره ای از صحنه جرم متواری شده بود خاطرنشان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل در منزل شخصی اش در یکی مناطق ییلاقی شهرستان تالش به زندگی خود پایان داده است.

سرهنگ رستمی در پایان با بیان اینکه برابر بررسی های اولیه علت قتل اختلافات خانوادگی بوده است از مردم خواست اخبار خود را از رسانه های رسمی و موثق دنبال کنند.

دکمه بازگشت به بالا