عمومی

وضعیت کرونا در آخرین روز سال ۹۹/ شیوع در استان سمنان بیشتر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، وضعیت کرونا در پایان سال 1999 افزایش اندکی در شیوع ویروس را نشان می دهد ، اما شهرهای سمنان نه نارنجی هستند و نه قرمز. در حال حاضر ، پنج شهر شاهرود ، سمنان و دامغان ، گرمسار و مهدیشهر زرد و بقیه در آبهای کرونا قرار دارند.

مرکز فرماندهی تاج پادشاهی ایالت سمنان اعلام کرده است که تولد در سال جدید و برگزاری مراسم نیمه شعبان به صورت گروهی در بقاع متبرکه و مقدسات ممنوع است ، اما نکته عجیب این است که این دوگانگی سخنان مقامات دولتی در مورد نوروز است. سفر. این یک قانون است.

در همین حال ، مدیر میراث فرهنگی سمنان از افتتاح موزه ، مقدمات پذیرش مسافران بهاری و یا حتی افزایش نیافته قیمت اقامت برای مسافران نوروزی 1400 خبر نداده است.

عدم پذیرش مسافر

این بیانیه واضح استاندار سمنان در جلسه شب گذشته ستاد کرونا است که در آن آمده است: این ایالت برای مدیریت مبارزه با ویروس کرونا آماده نیست تا از 1400 گردشگر و رهگذر در تعطیلات نوروز استقبال کند.

علیرضا آشناگر همچنین گفت: “من فکر می کنم اوضاع خوب است ، 5 شهر ایالت بر اساس رنگ ویروس کرونا و سه شهر آبی رنگ زرد هستند ، اما ما هنوز هم باید برای مبارزه با ویروس کرونا سخت تلاش کنیم. بله. همه ما ایالات مردمی مهربان هستند ، اما ما برای نجات جان هموطنان خود آماده استقبال از مسافران و گردشگران نیستیم.

وی گفت: این محدودیت ها باید با کمک یکدیگر ادامه داده و پایبندی به راهنمایی های بهداشتی اعمال شود.

مسافران می آیند

در همین حال ، مدیر میراث فرهنگی سمنان اظهار داشت که امکانات و مراکز گردشگری سمنان در ایام نوروز افزایش قیمت نخواهند داشت. علاوه بر این ، دبیرخانه دائمی ستاد سفر ایالتی دوباره جوان شده است و نظارت بر امکانات گردشگری از هفته اول مارس آغاز شد.

جمال اظهار داشت که موزه های دولتی در نوروز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز هستند و همچنین برنامه های گردشگری سالم و رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل های گردشگری دولتی در حال اجرا است.

این نظر از یک سو نشان می دهد در حالی که سمنان از مسافران استقبال می کند ، دولت نمی خواهد مسئولیت پذیرش مسافر را بپذیرد یا مردم را مستقیماً به سمنان دعوت کند.

اعلامیه ستاد پیشخوان کرونا

اوضاع در کرونا ، استان سمنان جدی است ، اما ستاد عملیات پیشخوان کرونا اعلامیه نوروز را اعلام کرده است. متن هست:

برای محافظت از مبارزه داخلی که منجر به کنترل سلامت جامعه و بیماری ها شد ، فرماندهی ستاد عملیات تاجگذاری همچنین خواستار ادامه صمیمانه و فوری این همکاری از سوی مردم و تجهیزات طی سال آینده است .. .. بر تعطیلات پایان سال و تعطیلات نوروز تأکید کنید.

1-اهمیت غیرقابل جایگزین دستیابی به فاصله اجتماعی را در جلوگیری از شیوع بیماری و جلوگیری از تجمع و انواع مختلف در نظر بگیرید. با هم بودن خانواده ضروری است و پیروی از آن مسئولیت مشترک همه هموطنان است.

2-اجرای دقیق مقررات اطلاع رسانی در این زمینه امنیت ملی تاج ، اجتماعی و اجتماعی و اجرای دقیق مقررات اطلاع رسانی در این زمینه است ، زیرا سفر در نوروز منجر به شیوع بیماری دیگری می شود بدون رعایت دقیق محدودیت های تعیین شده و پروتکل های بهداشتی. تأكید بر مقرهای اداری و اردوگاههایی است كه در بیانیه اخیر كمیسیون انضباطی اعلام شده است.

3-بازدید از نولز معمولاً با انکار فاصله اجتماعی همراه است و برداشتن ماسک ها و سایر استانداردهای بهداشتی که خداوند منع نمی کند می تواند تهدیدی جدی برای سلامتی خانواده در طول تعطیلات پایان سال و سال نو باشد. . ، پیشگیری از آن به رفتار بستگی دارد. این به عهده افراد و خانواده ها است. خادمان افراد در پایگاه ضد فساد کرونا از قدرت فضای مجازی ، عموم مردم ، و تأکید بر رفتار مسئولانه در این زمینه استفاده می کنند. این یک سنت خوب است. صله با سلامتی و ایمنی کامل ، تا حد ممکن مجوز دلسوزی ، ویزیت و بازدید داشته باشید.

4-همه ساله حضور پرشور علاقه مندان به خاندان پاک و منور اهل بیت عصمت و طهارت و پیامبر اکرم (ص) همبستگی اجتماعی و روحیه مردم ایران است یکی است از مظاهر جنسی ولی در موارد اضطراری به دلیل شیوع بیماری ، جلوگیری از ازدحام بیش از حد هر حرم به عهده حرم و مدیران محلی و منطقه ای است و علاوه بر این ، هر فرد و خانواده باید در منطقه شلوغی از زیارت یا جهانگردی. ازدحام ، به شدت اجتناب کنید.

5-به دلیل شیوع تاج در کشور ، دیدن و بازدید از نوروز در ادارات و مجتمع های مختلف و رفتارهای مشابه خانواده در این زمینه ، مورد انتقاد قرار گرفته و کاملاً ممنوع شده است. دایره مدیریت و کار موظفند اجرای م informationثر این ممنوعیت را از طریق اطلاع رسانی و نظارت م effectiveثر انجام دهند.

کرونا جدی است

در همین حال ، شهرهای سمنان قبلا مسافر پذیرفته اند ، به عنوان مثال شب گذشته اظهار داشت که کمپینگ ممنوع است ، اما شب گذشته کل میدان آزادی و بلوار شاهرود مسافران را اردو زدند ..

با این حال ، آمار شیوع را نشان می دهد. طبق آخرین آماری که از دانشگاه شاهرود و دانشکده پزشکی سمنان ارائه شده است ، از زمان شیوع تاج در مجموع 26،072 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد 933 نفر فوت کردند ، 7 هزار و 827 نفر بهبود یافتند و 18 هزار نفر نیز بیش از 700 نفر تحت درمان بودند. مجبور نبودم به عنوان سرپایی در بیمارستان بستری شوم.

در حال حاضر آخرین جمعه سال 1999 را می گذرانیم. 98 بیمار کرونا در استان سمنان بستری شدند و یک بیمار کرونا در 24 ساعت تا اوایل پنجشنبه درگذشت. زمان شروع جمعه است.

آمار تاج

نوید دانایی ، رئیس دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ، درباره آخرین تحولات این بیماری گفت: بیماری قلبی با این تعداد 684 نفر کشته شدند.

دانایی با بیان اینکه 4009 نفر به دلیل عفونت ویروس کرونا از بیمارستان مرخص شده و 13 هزار و 535 نفر در آزمایش های سرپایی مثبت اعلام شده اند ، گفت: “ویروس کرونا در استان سمنان آسیب پذیر است و لطفاً سفر نکنید. تاج پادشاهی انگلیسی تحت دانشگاه علوم پزشکی مشخص شده است.

رضا چمن ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز معتقد است که تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ، 7 هزار و 800 آزمایش عروق کرونا ویروس مثبت ثبت شده است که از این تعداد 249 نفر فوت کرده و 44 نفر هم اکنون برای عفونت ثبت نام کرده اند. ویروس کرونا در بیمارستان بستری می شود. این حمایت توسط کالج پزشکی شاهرود انجام می شود ، 12 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا ، 16 هزار و 300 ویروس مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش کالج پزشکی شاهرود مراجعه کرده اند ، خاطرنشان کرد: 27000 آزمایش PC. R در کالج پزشکی شارد ، 4،232 نفر به دلیل احتمال آلودگی یا ویروس کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند و 30٪ از پذیرفته شدگان در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

دکمه بازگشت به بالا