عمومی

هیچ اجتماع به مناسبت میانه شعبان برگزار نمی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار آنلاین ، یونس علیپور در نهمین جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی بحران کوم عصر دوشنبه که در تالار کرامات دولت برگزار شد ، اظهاراتی کرد ، ما برای ایجاد محتوا از فضای مجازی استفاده خواهیم کرد: موکبایی آنها هر ساله ایستگاه سالابی را برای کمک های بلاعوض و جمع آوری برای خانواده های در معرض خطر راه اندازی می کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت استان قم ، امسال روند تجلیل از میانه شعبان تغییر کرده و فعالیت فضای مجازی مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون استاندار قم گفت: ما به سعد آزادی و رسانه ها می گوییم که این شب به دلیل شیوع میانه شعبان است. تاج گل و برای حفظ سلامتی مردم ، هیچگونه گردهمایی یا مراسمی در مسجد جمناگر و هرجای استان برگزار نمی شود.

مراسم احیاء نیمه شعبان در خانه برگزار شد

معاون استاندار مسجد مقدس جمکران گفت: طرح مسجد مطابق با تصویب ستاد مقاومت در برابر واکنش بحران ، هماهنگی و فرماندهی است ، در این گفتار: به دلیل بحران ، امسال برنامه ریزی مسجد مقدس جمکران را انجام دادیم. تاج گل ما در نظر داریم حضور قلب کسانی را که منتظر هستند و از نیمه شب شعبان حضرت مهدی (ع) از صبح روز 5 شعبان دعا می کنیم.آهدعا می کنیم و دعا می کنیم.

کاظم پورمینی اضافه کرد: “جشن های میانه شعبان به صورت زنده از شبکه های قرآن و سایر کانال ها پخش می شود و مردم میانه شعبان را در خانه جشن می گیرند.”

وی همچنین گفت: مردم نیمه شب شعبان در خانه خود احیا می کنند و هیچ گونه زیارتی در استان یا استان دیگر مسجد مقدس جمکران را نمی پذیرند.


نوشته های سایت طبق سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه آنلاین مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا