نگرانی اصلی مسئله حمل و نقل مردمی است

[ad_1]

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده ،
در برنامه امشب با عنوان مجله خانواده ، دکتر اراز هوریچی با اشاره به نیم میلیون شغل و اصنافی که برای دریافت پروانه راه اندازی به سایت مراجعه کرده اند ، گفت: “نگرانی اصلی ما حمل و نقل عمومی است ، زیرا میزان حمل و نقل عمومی آغاز شده است.” به همین دلیل استفاده از وسایل نقلیه شخصی را در این مواقع توصیه می کنیم.

وی گفت: “ما باید سیستم بازگشایی را به گونه ای عملیاتی و کنترل کنیم که ستون فقرات حمل و نقل عمومی بتواند در مسافت های اجتماعی مقاومت کند.”

معاون وزیر بهداشت با اشاره به افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران مترو و اتوبوس ها و تاکسی ها ، گفت: به طور کلی ارزیابی ما از روز اول اجرای مسافت هوشمند خوب و رضایت بخش است.

وی گفت: “ما فقط نمی توانیم برای سلامتی به كرونا نگاه كنیم.” در بیشتر نقاط کشور ما در اوج بیماری خود هستیم و باید در نظر داشته باشیم که بیشتر کارمندان مانند نیروی انتظامی و کارکنان بهداشت و درمان از بخش های برق ، آب و گاز برخوردار هستند. وی ادامه داد: “و … آنها بسته نیستند ، بنابراین ما باید تصمیم واقعی بگیریم ، از طرف دیگر ، ما باید روی کارگران روزمره و کودکان نوپا و خانواده های مربوط به یارانه ها و فقرا تمرکز کنیم.

هوریریچی اظهار داشت: خوش بینانه ترین مورد برای تولید واکسن و داروهای کرونا ویروس 18 ماه زمان خواهد برد. وی ادامه داد: “اگرچه واکسن ساخته شده است ، 40 تا 50 درصد مؤثر خواهد بود و زمان کافی را برای کل دنیا و آلوده می گیرد.” بودن

وی با بیان اینکه از سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی خواستار تلاش بیشتر برای کمک به اتحادیه ها و کارگران هستند ، گفت: ما فقط به مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و بهداشتی اجازه داده ایم و متأسفانه برای این پاس ها برخی از این مراکز به نوعی ایجاد شده اند. به من بگو این امر به دلیل تراکم جمعیت و احتمال ابتلا به آن در بین آنهاست و این اساس تصمیم ما بود.

معاون وزیر بهداشت از رهبر اصلی سیستم و ستاد تاج گذاری به عنوان ولی فقیه و رئیس جمهور در صحت عامه یاد کرد و گفت: “تأخیرهایی در بازگشایی اصناف پرخطر مانند آرایشگاه ها ، کلوپ های ورزشی ، سالن ها ، رستوران ها و غیره وجود دارد.” و باید دقت بیشتری انجام شود.

هوریریچی گفت: روش ارزیابی برنامه ریزی از راه دور هوشمندانه گزارش به ناظران ، بازرسان ، اصناف و دوره های بیماری است و گفت: “ما باید در ماه مه دقت بیشتری داشته باشیم.”

وی گفت: “برای اولین بار ، طبق نظرسنجی ها ، تمام اقتصاددانان جهان با هر هنجاری موافق هستند و این شکست قرنطینه است و به زودی اقتصاد باز می شود.”

معاون وزیر بهداشت همچنین درباره اهداف برنامه هوشمند فاصله گفت: “در این مرحله یکی از فعالیت ها و هدف ما شناسایی افراد ناقص است زیرا آنها می توانند بیماری را مانند بمب و دیگران گسترش دهند و ما بطور جدی این افراد را معاینه کرده و مورد آزمایش قرار می دهیم. افراد آلوده را آلوده می کنند ، اما آنها را جدا می کنند پس از آلوده، و آنها از هم جدا می شود.

ابراهیم درستی ، عضو هیئت مدیره اتاق اتحادیه های صنفی ، با انتقاد از سازمان های مالیاتی و تأمین اجتماعی و خواستار توجه بیشتر به وضعیت اقتصادی مجرمان و حمایت بیشتر و تحمل بیشتر از بیمه و مالیات شد.

وی گفت: “از یک طرف گفتیم كه مردم باید در خانه بمانند و از طرف دیگر ما می خواهیم اتحادیه ها مالیات خود را بپردازند.”

وی گفت: “ما نمی دانیم افراد بیشتری در فروشگاه های زنجیره ای یا اتاق های صنفی وجود دارند یا خیر.”

برای ادامه برنامه ، فرنوش نوواکت مدیرعامل مترو تهران و حومه یادآور شد: این مترو برای حمل و نقل انبوه طراحی شده است: “در بهمن ماه ، ما از طریق مترو 5 هزار و 700 مسافر را حمل می کردیم ، اما اکنون 90٪ از همین ظرفیت را داریم.” این می تواند 1.5 میلیون مسافر را حمل کند ، اما امروز حدود 300000 مسافر داریم.

نوبخت گفت: ما طبق اصول کلی ستاد تاج گذاری قرار داریم و بر این اساس در حال پیشروی هستیم. وی گفت: “قطارها و دروازه ها برای نظارت صحیح از راه دور اجتماعی شناسایی شده اند ، اما گاهی اوقات چنین ترافیکی در حین پیگیری مشاهده می شود. و در جلوی پله برقی و گاهی اوقات بدون مشاهده مسافر ، ما دویدیم و باید ببینیم چقدر موثر است.

محمود طرافه ، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با اشاره به حدود 2 میلیون مسافر که روزانه در اتوبوس مسافرت می کنند ، اظهار داشت: “کاهش سرعت در هفته جابجایی ما 1،170،000 نفر بود که این رقم یک هشتم کمتر از سال گذشته است و خود مردم به دلیل کاهش جمعیت متراکم”. آنها این کار را می کنند ، و مأموران ما دائماً یادآوری و کنترل می شوند.

مرتضی زامنی ، مدیر اجرایی اتحادیه رانندگان تاکسی کشور اظهار داشت: ما امروز نسبت به ماه گذشته مسافر بیشتری داشتیم و حدود 60 درصد مسافر داشتیم.

وی گفت: اگر کارمندان بتوانند ساعت ها را جمع کنند ، تردد کمتر خواهد بود.

[ad_2]
این مقاله بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا